MacBain Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har problemer med vistas sleep funksjon. Den skrur seg korrekt av når jeg velger sleep, men når jeg "vekker" den igjen får jeg ikke noe skjermbildet. Harddisker etc starter opp, men bildet er svart. Har brukt denne funksjonen lenge, men så oppgraderte jeg cpu og ram (E8400+ 4GB Ram) og nå funker det ikke lengre. Har kjørt en clean installasjon av vista på nytt la også inn SP1 da denne visstnok skulle fikse diverse bugs med sleep funksjonen, men det virker fortsatt ikke . Noen som har tips til løsning? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Minnet skaper ofte problemer. Hvilken verson av Vista har du? 32 bit eller 64? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Minnet skaper ofte problemer. Hvilken verson av Vista har du? 32 bit eller 64? 32-bit, har kjørt memtest86 uten feil. Endret 15. februar 2008 av MacBain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå