Duckhunter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Som emnetittel sier, jeg får ikke lastet ned NG Black Første gang jeg prøvde stoppet den på 45%, nå har den stoppet på 68% og siste forsøk har den stått på siden 15.00 idag... Noen andre som plages med å få lastet ned fra MP? Endret 15. februar 2008 av Duckhunter Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen andre som plages med å få lastet ned fra MP? Nei, jeg kjøpte "Black" på Tirsdag, og det tok ikke halve timen engang før det var klart til å spilles. Prøv å slett "corrupt data/ninja gaiden" fra memory og start en helt ny nedlasting. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Jepp, gikk på 3. forsøket Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fint om du endret emnet til "[løst] Problemer med å laste ned Ninja Gaiden Black fra MP!" Birger Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Sån Ble bare så opptatt med å spille NG Black Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå