Gå til innhold

Muslim i himmelen


AssKicR

Anbefalte innlegg

En Muslim ble drept i en større bilkollisjon, og ankommer Perleporten.

Der treffer han St. Peter som sier:"Jeg er St. Peter. Velkommen til Himmelen."

Muslimen svarer: "Hyggelig å møte deg Peter, men jeg er en Muslim og jeg ønsker derfor å møte Muhammed." St. Peter sier: "Selvfølgelig. Ingen problem. Klatre opp den stigen bak deg, så vil du møte Muhammed."

Muslimen klatrer opp stigen, går helt opp på toppen og treffer på Moses.

Moses sier: "Hei, jeg er Moses. Velkommen til Himmelen."

Muslimen blir selvfølgelig veldig imponert og oppstemt og svarer:

"Moses, det er en stor ære å møte deg. Men, som jeg fortalte St. Peter, jeg er jo Muslim og ønsker derfor virkelig å treffe Muhammed."

Moses svarer så: "Ingen problem. Klatre opp den stigen bak deg, så vil du møte Muhammed."

Muslimen klatrer opp stigen, går helt opp på toppen og kan ikke se noen ting annet enn et veldig sterkt lys. Endelig ser han en figur foran seg og spør: "Hvem er du?"

Figuren svarer: "Jeg er Gud. Hyggelig å treffe deg. Velkommen til Himmelen." Gud går bort til ham og hilser Muslimen i handa.

Muslimen er nå stum - han kan nesten ikke snakke, så overveldet er han. Han sier til Gud etter å ha trekt pusten ett sekund:

"Sir, det er en stor ære å treffe deg - jeg kan nesten ikke tro det - dette stedet er jo overveldende. Men jeg er Muslim, og med stor respekt, men jeg skulle så veldig gjerne ha møtt Muhammed."

God svarer: "Ohh.. Du er her for å treffe Muhammed. Jeg forstår. Ingen problem. Sett deg ned. Slapp av. Kan jeg gi deg noe.... litt kaffe eller noe å spise?"

Muslimen svarer blygt: "Vel, jeg kunne gjerne tenke meg en kopp med kaffe."

Hvorpå Gud roper ut mot kjøkkenet: "Hei !! Muhammed !!! 2 kaffe !!!!!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg skjønte ikke den jeg? kan noen forklare?

 

Kort fortalt: Muslimer tror Muhammed er den største og når muslimen hele tiden blir fortalt at Muhammed er en etasje oppe så betyr det at Muhammed er høytaktet i himmelen men egentlig bare er en slave for resten av gjengen

 

:lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...