tor0en Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hei, nå jeg skasl complie et map på counter strike så lagger det som faen når jeg trykker ctrl + alt + delete og går på prosseser og ser på bruk av minne så er det programmet som jeg bruket til å complie oppe i 800 000 kb .... og det er ikke normalt.... noen som tror hva som er galt er det noe med minne? jeg har 4gig ram men det står 2.75gig ... jaja.. men trenger hjelp med det dere... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 1) Du viser sikkert ikke mer enn 2.7gig systemminne pga. du bruker et 32-bit operativsystem som bare kan allokere 4gig minne maks. Tipper på at du har et skjermkort med en del minne, og det vil ta telle mot 4gig grensen (dobbelt om du har SLI eller crossfire setup). 2) Om compilingprogrammet ditt tuller seg under spilling av Counterstrike, så bare slå det av før du spiller...? Jeg kan ikke se noen grunn til at det skal stå åpent i bakgrunnen...? -Stigma Lenke til kommentar
tor0en Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 jeg er ikke på cs mens jeg complie... men det lagger sånn vis jeg skal erstatter noe i et textdokument så lagger det som faen au... så.. vis jeg tar ut litt av rammen sånn at jeg har 3 skal det stå det da? siden det er under 4? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vet ikke om jeg kan hjelpe deg med problemet ditt, men jeg kan hjelpe deg med å bli litt bedre forstått. Bruken av tre punktum etter hver setning har enda ikke erstattet bruken av kun ett. I tillegg starter vi fortsatt setninger med stor bokstav. Det er ofte problem postet på forum ikke er blitt oppklart, rett og slett fordi trådstarter skriver så rotete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå