mathias91 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei, jeg har instalert Gutsy Gibbon og er helt ny i Linux. Lyden min fungerer ikke og jeg er ikke så erfaren at jeg forstår alle guidene. Lydkortet mitt er ett 82801H (ICH8 Family) HD Audio Controller kort Det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med å få til lyden? Har en Compal 90+ maskin. mvh Mathias Endret 15. februar 2008 av mathias91 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Søkte litt: * This device is supported by the alsa driver since 1.0.15 * This device is supported by the kernel since 2.6.23 Så det skal være mulig å få lyden til fungere! Endret 14. februar 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
mathias91 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Søkte litt: * This device is supported by the alsa driver since 1.0.15 * This device is supported by the kernel since 2.6.23 Så det skal være mulig å få lyden til fungere! Var ikke bare bare å få det til, men fant en guide som jeg brukte (fant ikke link) så nå funker lyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå