Gå til innhold

Billig stikksag! 150 kr

Anbefalte innlegg

Nille selger ut de elektriske stikksagene sine nå...ser det er mange som sverger til dette i stedet for dremel, kjøpte en for å teste den på litt plexi...i'll be back with comments. For sammenligning koster billigste saga på europris 350 eller 390 spenn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venter på tilbakemelding her Saft-is  :yes:

hehe, må prøve å få somla meg til å kjøpe billig plexi først...

har så satans mye å gjøre med studiene nå for tiden, så det blir nok ikke før i neste uke...anyway, de har kun få igjen, så go for it sier nå jeg...sikkert ikke dårligere enn de som selges på europris, og hvis du skal ha en merkevare må du opp i 3-6 ganger prisen uansett.

Lenke til kommentar

Jeg er redd du kommer til og bli litt skuffet på den Plexien. Jeg vil anta at denne stikksagen ikke har reguerbar hastighet? I såfall er det stor sjangse for at plexien smelter når du begynner å sage.

Prøv deg heller på noen trebiter eller metall. Husk og bruk egnet blad til det du skal sage.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke brukt stikksag på plexiglass. Bare tenk på hvor fort sagen beveger seg og det må jo bli sprekker og ujevnheter på glasset. Ikke prøv!

For your information så er stikksag bedre enn dremel til å skjære lange linjer i plexi, med f.eks. dremel må man jo skjære på "skrå" hvis man skal litt inn på stykket, og blir sliten av å holde dremelen hevet over lengre tid.

Forøvrig har den hastighetsregulering, og jeg kjøpte ekstra fine blad til 29 kroner ekstra. Selvfølgelig kan man pusse over etterpå for et bedre resultat.

Har sjekket litt opp på folk som har lagd plexikabinett, og det viser seg at mange av disse har brukt stikksag og fått et fint resultat med dette.

Søk på plexi kabinett elns. her i forumet, f.eks...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Takker for en flott tilbakemelding Saft-is. Har en stikk sag selv som jeg kjøpte for lenge siden når jeg skulle pusse opp men har ikke helt det "balls" til å teste den på plexi enda ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...