jeg_lyver_mye Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg får ikke dette til å stemme, når jeg trener styrke så løfter jeg bedre med venstre, det er høyre som alltid henger på en måte etter. Venstrearma mi er rett og slett sterkere enn høyre. Er det vanlig når du er høyrehendt? Jeg sparker med høyre også, aner ikke forskjell på styrke i bena, doh. Er dette vanlig, flere som har det sånn? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du er nok ikke aleine der. Jeg klarer ikke kaste og sånt med venstre, har ikke noe presisjon. Samme med stort sett alt jeg gjør med venstre, så høyre brukes til "alt", men allikevel er jeg sterkest i venstre jeg også. Er ikke mye forskjell, men det er noe. Og det er merkbart. Er vel to andre kamerater av meg som også "er sånn" Høyrehendt men allikevel sterkest i venstre. Skjønner ikke selv hvorfor. Det bare er sånn. Lurer på om det har noe med hvilken vei blodgjennomstrømningen i kroppen går. Det "ferske blodet", som har fått oksygen fra lungene går til venstre side, og "rundt" og tilbake på høyre side. Veit ikke om dette er riktig, men jeg har ihvertfall konkludert med dette selv. Om det er riktig veit jeg ikke, men det er ihvertfall det eneste jeg kan komme på som kan ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå