kake_fisk Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvor kan man laste ned den nyeste versjonen av delphi? Og er delphi gratis? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Turbo Delphi har en gratis versjon. link til nedlasting skal jeg finne litt senere når jeg har tid Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 okei, takk... trenger et program som er ganske brukervenlig siden jeg aldri har brukt delphi før, og skal begynne rett på å lage *.ddl's. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 her kan du laste ned turbo delphi gratis Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) takk men er det .net eller vanlig jeg skal ha? Endret 14. februar 2008 av kake_fisk Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 nå vett jeg ikke helt hva .net er men jeg regner med at ett tillegg som gjør at man kan utvikle applikasjoner ( program) direkte på internnett eller programmer som er beregnet for å kjøres på internnett velger du .nett utgaven så får du ihvertfall .net tilegget med. men hvis du mener at du ikke har bruk for det så kan du likegodt velge den vanlige siden den vanlige er lit større så kan det hende at dette .net tillegget er med. da tror jeg du bør gå for den vanlige versjonen jeg tror jeg bare har den vanlig versjonene men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 okei, men må jeg registrere meg på den siden for å laste ned? tror det stod det istad, men det kan hende jeg gjorde noe feil hvliken mirror skal jeg laste ned fra? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) når du registrerer deg får du tilsent en aktiveringskode og en beskrivelse hvordan delphi-en aktiveres. med explorer kopier du en tekstfil til et bestemt mappe hvilken mirror du lster ned fra har ikke så mye å si , men det er jo logisk at jo nærmere den er jo raskere skal det gå for å laste ned. husk nå bare på å velge rett språk . engels burde være det beste Endret 15. februar 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 .net har ingen ting med internett å gjøre. Delphi for .net er delphi-versjonen som lar deg lage programmer som benytter Microsoft .net, mens den vanlige Delphi-versjonen lar deg lage programmer for 'vanlig' windodows, eller win32 som det ofte kalles. Du kan lage programmer for internett med begge versjoner. Hvilken versjon du bør velge er ikke godt å si, men jeg tror jeg holder en knapp på win32-versjonen hvis du er nybegynner innen programmering. Når du har lært deg litt programmering kan du begynne å undersøke om .net er noe for deg eller ikke. mvh, -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå