buitre Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei. Sitter og lager en kompositt( legger til en person i et familiebilde). Problemet er at venstre arm mangler i bildet. Har derfor laget et nytt lag, med hoeyre armen til en annen person, men vet ikke hvordan man snur dette laget(Gjoere det om til venstre arm). Ser for meg at det er veldig enkelt, men har aldri vaert borti det foer, og sitter i USA uten mine Photoshop boeker....:-(( Takk for hjelpen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vet ikke om det er dette du mener, men i min Photoshop 7.0 kan jeg under Image/Bilde - Roter arbeidsområde bruke funksjonen "vend arbeidsområde vannrett" RandiA Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 buitre skrev: Hei. Sitter og lager en kompositt( legger til en person i et familiebilde). Problemet er at venstre arm mangler i bildet. Har derfor laget et nytt lag, med hoeyre armen til en annen person, men vet ikke hvordan man snur dette laget(Gjoere det om til venstre arm). Ser for meg at det er veldig enkelt, men har aldri vaert borti det foer, og sitter i USA uten mine Photoshop boeker....:-(( Takk for hjelpen Hvis jeg har forstått deg riktig, har du "klippet" ut kun armen fra bildet. Det er ingenting annet på laget enn bildet. Trykk ctrl+t Da får du en strek rundt med små firkanter. Ikke rør firkantene for da forandrer du størrelsen. Gå innenfor firkanten, høyreklikk, så kommer det opp en kolonne med masse forskjellig. Så bruker du en av de to nederste. Husker ikke hvilken akkurat nå. Sitter på jobben, så jeg får ikke sjekket. Skal du forandre str på armen, så husk å holde skift tasten nede mens du drar forsiktig i en av firkantene. Hvis ikke forandrer du proposisjonene på bildet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Flip Horizontal er det RenPerle tenkjer på. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå