k0n Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Tror jeg har trykket på noe, eller så.. vet jeg ikke.. Hvorfor vises alle inlegg nederst på siden (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette), slik at jeg må trykke på dem for hver gang jeg skal se et svar eller noe.. sånn tre visning, slik som det er i Utforsker. Bare første inlegg som vises, og et svar\inlegg. bilde: og jo flere inlegg jo lengre blir listen EDIT: Altså, hvordan får jeg det tilbake til det "vanlige"? Endret 14. februar 2008 av k0n Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Opp til høyre, Valg - bytt til standar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sjekk annonseringa med ofte stilte spørsmål. (Klikk på Valg oppe til høgre og so på Standard.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Henta frå Ofte stilte spørsmål Forumet er blitt helt kaotisk, jeg må trykke meg inn på hvert enkelt innlegg!Du må trykke på "standard" oppe i høyre hjørne, da du trolig har skiftet til "trådet" visning. Tråden flyttes og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg