TechGuy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 skal bygge nytt tilbygg til huset, se høyre del av tegningen. Hvordan få til en hjemmekino løsning med høy konefaktor? Jeg har sett lerret som går opp i taket etc. Hvor mener dere det er best å ha tv mm.? Hvordan skal man skjule ledninger etc.? Vet at dette ikke er det beste utgangspunktet, men det er det eneste jeg har. Hører gjerne om andre ideer. /T 1Etasje_1.pdf Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva med flate høyttalere på veggen? med ledninger som stikkes rett gjennom og trekkes på andre siden av veggen. Det er vel høy konefaktor, høyttalere på veggen? Lenke til kommentar
TechGuy Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hvordan anbefaler du en løsningen for lerret? Ser det fin ut en som er feste i ramme? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har egentlig ikke peiling på lerret og hjemmekino, men ramme er pent. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) ramme er pent, for oss gutta. Kona di vil nok heller ha et bilde på veggen Du kan som sagt bygge lærrete inn i taket, dette vil jo og se bedre ut om su skal selge senere. Endret 17. februar 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
TechGuy Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tenker meg å ha tv'en i midtstuen, vvegge uten vindu. Men så tenker jeg at det vil ikke se pent ut, hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Skal du ha høy WAF bør du sjekke ut den nye serien til Dali. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tenker meg å ha tv'en i midtstuen, vvegge uten vindu. Men så tenker jeg at det vil ikke se pent ut, hva mener dere? Faktisk er det den beste plassen å ha tv, en ten der eller i "ny stue". Men om du skal ha i midten så blir det litt problemer med plassering av surround om du skal ha dette. Lenke til kommentar
TechGuy Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Skal du ha høy WAF bør du sjekke ut den nye serien til Dali. Jeg har faktisk dali høytalere, gulvstående riktignok men de er lekre og spiller veldig bra Vurderer nå og selge alt, tv, stereo og forsterkere for å skaffe nytt. Bestemmer meg etter å ha satt opp et budsjett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Motif-serien til Dali er jo veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå