Gå til innhold

14 år og en ganske bra stemme

ThaDuckMan

Anbefalte innlegg

Og for all del, slutt med pop, vær så snill. Om du virkelig liker, og kan synge, finn deg en sjanger hvor det blir satt pris på.

Dette er jeg uenig i. "Finn deg en sjanger"? Syng i den sjangeren du liker, ellers blir det bare surr.

Ellers, vanskelig å anbefale deg noe spesielt uten å vite mer om stemmen din og smaken din. Legge ut en musikkfil? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor bor du da? Om du bor i en av de større byene, så ta en tur innom musikkutstyr-butikker (tre45 i Trondheim, Hagstrøm i Bergen, sikkert mange i Oslo). Der er det som regel en oppslagstavle med masse "band søker..."

Jeg bor i Bergen, jeg. ;)

Der den gode sangstemmen kjem ifra! :D

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar

Jeg synes du skal slå opp ett notis på skolen, lokalbutikken, eller noe lignende hvor du sier at du er en 14 år gammel gutt med en veldig *****(fyll inn hva slags type stemme du har) stemme. At du söker noen å spille sammen med og hva slgas sjanger. Jeg tenker du vil få noen henvendelser etter hvert. Hvis du pröver deg i Idol kan du jå finne ut om du faktisk har en god stemme utifra faglige vurderinger. Spör også musikkläreren på skolen din om han kan höre deg synge. Begynn å syng på skoleavslutninger, juleball osv. Det er alltid en suksess med noen som opptrer, synger, el.

Du kan jo begynne å spille et instrument. Selv begynyte jeg og spille piano for 5 år siden, og begynte å synge for ca. 2 år siden. Nå klarer jeg og gjöre begge deler nogenlunde samtidig. Jeg håper du gjör noe slikt også. Piano, eller gitar er fine instrumenter.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...