Alter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk et tastatur for ikke lenge siden med 15 pin HD D-Sub (HD-15) plugg i enden. Jeg vet at den vaneligvis brukes for video kabel, men er det noen som vet åssen det er mulig å få tastaturet til å funke på en pc? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 sikker på at det var VGA kontakt (d-sub) og ikke en serieport (RS232) ? hvis det er snakk om rs232 er det gammalt og utgått, men hvis det er mye om å gjøre å få tastaturet i drift får man USB til RS232 adaptere, disse koster dog mer enn et billig USB tastatur. Lenke til kommentar
Alter Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 sikker på at det var VGA kontakt (d-sub) og ikke en serieport (RS232) ?hvis det er snakk om rs232 er det gammalt og utgått, men hvis det er mye om å gjøre å få tastaturet i drift får man USB til RS232 adaptere, disse koster dog mer enn et billig USB tastatur. Nei det er ikke RS232 :/ Men det er mulig at tastaturet har blitt brukt til et annet system enn pc, siden det er ganske gammelt og spessielt. som er grunnen til at jeg har lyst til å få det igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå