Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i skulderen pga håndball

cozmos

Anbefalte innlegg

Spilte en bedriftshåndballkamp på søndag som var (nå er det torsdags kveld), og siden nivået ikke er så veldig høyt for noen av lagene skjer det såklart "uhell". Det som skjedde var at når jeg skjøt, så holdt noen igjen armen min. Dette skjedde 2 ganger, og den andre gangen gjor det skikkelig vondt. Har hatt vondt på bak\oppsiden av skulderen siden da, der som armen festes til resten av kroppen if you know what i mean. Noen som kanskje vet hva som kan ha skjedd i skulderen, vært borti det samme selv? Om det går over av seg selv, eller jeg bør ta meg en tur til legen? Trodde først det bare var 'gangsperr' som i resten av kroppen, men nå er jeg så og si fin i beina og magen, mens skulderen ikke viser tegn til forbedring.

Endret av cozmos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo en meget vanlig håndball "skade" Det er som regel ingenting å bekymre seg for. Det går som regel over etter noen dager. Du kan ha strukket noen muskler litt rart, og det kan jo være ganske ubehagelig, men jeg vil ikke påstå at det er noe farlig. Er aktiv håndballspiller selv og slike ting du beskriver skjer jevnlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Når nokon held igjen handa di mens du skyt, kan det i verste fall gjere slik at handballkarriera er over. Men eg trur ein vil kjenne det ganske godt når det raknar skikkelig. Det er sikkert berre å ta det med ro nokre dagar så kjem det til å gå over etter kvart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...