cozmos Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Spilte en bedriftshåndballkamp på søndag som var (nå er det torsdags kveld), og siden nivået ikke er så veldig høyt for noen av lagene skjer det såklart "uhell". Det som skjedde var at når jeg skjøt, så holdt noen igjen armen min. Dette skjedde 2 ganger, og den andre gangen gjor det skikkelig vondt. Har hatt vondt på bak\oppsiden av skulderen siden da, der som armen festes til resten av kroppen if you know what i mean. Noen som kanskje vet hva som kan ha skjedd i skulderen, vært borti det samme selv? Om det går over av seg selv, eller jeg bør ta meg en tur til legen? Trodde først det bare var 'gangsperr' som i resten av kroppen, men nå er jeg så og si fin i beina og magen, mens skulderen ikke viser tegn til forbedring. Endret 14. februar 2008 av cozmos Lenke til kommentar
thatch Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dette er jo en meget vanlig håndball "skade" Det er som regel ingenting å bekymre seg for. Det går som regel over etter noen dager. Du kan ha strukket noen muskler litt rart, og det kan jo være ganske ubehagelig, men jeg vil ikke påstå at det er noe farlig. Er aktiv håndballspiller selv og slike ting du beskriver skjer jevnlig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det er sånn som skjer Kan være vondt, ømt, stivt og stølt en stund. Kan være skummelt å henge igjen på armen, og det er vel utvisning om det er for tydelig også Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Han ene fikk 2min, og han andre fikk direkte rødt. Jaja, får bare vente det ut.. Takk for svar i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Når nokon held igjen handa di mens du skyt, kan det i verste fall gjere slik at handballkarriera er over. Men eg trur ein vil kjenne det ganske godt når det raknar skikkelig. Det er sikkert berre å ta det med ro nokre dagar så kjem det til å gå over etter kvart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå