NgZ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny mediespiller (musikk/video), men det slo meg at man fort må ut med like mye som en psp koster. Kan en psp være en fullgod erstatter for en mp3/videospiller? Hvordan er det med homebrew for avspilling, evt. hvilke formater er støttet out of the box? I tillegg er det jo et spørsmå lhvor mye minne man kan få. 8gb er et minimum.. Noen inspill? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har du PS3 er det absolutt til å anbefale. Du kan streame filmer fra PS3-en til PSP-en. Og har du media server på PC-en kan du streame fra den også via PS3-en. Ellers har jeg inntrykk av at den funker veldig bra som mediaspiller, du må vel allikevel transcode filmene før du ser den på andre spillere også. 8GB er vel max minne du kan få på PSP trodde jeg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Ellers har jeg inntrykk av at den funker veldig bra som mediaspiller, du må vel allikevel transcode filmene før du ser den på andre spillere også. 8GB er vel max minne du kan få på PSP trodde jeg?Men da kan man ha utskiftbare minnekort eller? Er ikke noe poblem å ha et kort til musikken og et med et par filmer/serier man skal se på toget eller noe. Med mindre kortene er sykt dyre da. Finnes det noe bra musikkavspillingsprogram til den? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Å se film og lignende er helt greit, men orker ikke å sitte lenge, kanskje bare en film. Husker jeg fikk PSP rett før større minnekort kom til dem, så jeg har en harddisk på 4 GB til 3000,-. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men da kan man ha utskiftbare minnekort eller? Er ikke noe poblem å ha et kort til musikken og et med et par filmer/serier man skal se på toget eller noe. Med mindre kortene er sykt dyre da. Finnes det noe bra musikkavspillingsprogram til den? Den innebygde musikkspilleren funker vel fint så fint jeg vet. Du kan ha så mange minnekort du bare orker, ja. https://prisguiden.no/product.php?productId=61103 Slike bruker den, du kan sikkert få de billigere på ebay. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Kvaliteten på minnekortene er det vel egentlig ikke så nøye med nei. Noen som har noe å si rundt lyd/bildekavliteten? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bra kvalitet, men du må passe på oppløsning på filmene. Har noen som har blitt litt stygge, men de aller fleste med både bra lyd og bilde. Du bør plukke deg opp noen UMD-er når de er så billige før det er tomt, veldig god kvalitet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Det finnes vel programmer med psp som et konverteringsalternativ om jeg ikke tar helt feil. Hvilke lydformater spiller den innebygde musikkavspilleren av? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Om du skal streame serier/filmer fra PC til PSP med CFW trådløst i heimen, vil jeg anbefale Pimpstreamer Jeg har sett hele sopranos under dyna mens kjerringa sov.. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ellers har jeg inntrykk av at den funker veldig bra som mediaspiller, du må vel allikevel transcode filmene før du ser den på andre spillere også. 8GB er vel max minne du kan få på PSP trodde jeg?Men da kan man ha utskiftbare minnekort eller? Er ikke noe poblem å ha et kort til musikken og et med et par filmer/serier man skal se på toget eller noe. Med mindre kortene er sykt dyre da. Finnes det noe bra musikkavspillingsprogram til den? Har vurdert å gjøre det selv...8gb ligger vel på rundt 700 kr tror jeg(bruk prisguide). Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om du skal streame serier/filmer fra PC til PSP med CFW trådløst i heimen, vil jeg anbefale Pimpstreamer Jeg har sett hele sopranos under dyna mens kjerringa sov.. Støttes, ingenting er som Simpons på do, eller ha tilgang til mp3samlinga på kjøkkenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå