Gå til innhold

XFX GeForce 8800GT bråker som et uvær!

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, må gi deg bad news der. De nyeste korta der har blitt avkutta ledninga som styrer vifta. Så den kjører på 100% hele tia. Jeg vet, det er lattis!

Har samme problem selv. Det er ingen feil heller, som er kjipt. Fikk ikke bytte engang.

Kjøpte nytt jeg, et GTS. Kjiiipt. Greide ikke å sitte med GTen:p

Endret av stranden
Lenke til kommentar

Sendte mail til amentio nå, spurte om jeg fikk refundert. Kjipe er at jeg ikke har hele innpakkinga. Regner med at jeg får selge det på bruktmarkedet. Har bestillt et MSI GTS istedet. Nice at pcen til 10k plutselig er oppi 12.5. Bytta cpu osvosv også :x

Edit: Leste et annet sted at de nyeste av de kortene har ikke styring med vilje, men de er litt billigere da. Tok noen googles søk

Endret av stranden
Lenke til kommentar
Jeg har snakket med komplett og jeg får sende inn igjen kortet mitt. Så det blir heller samma kort fra gainward til samme pris, men med hele 1 gb ram i steden. :D

har gainward kortet med 1 gb. fikk d for 1750 brukt, kan anbefale det absoulutt , stille og med gode overklokkings muligheter,fått det nesten 14500 i 3dmark06, med kjapp overklokking, sikkert mulig å dra mer ut av det.

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342384 og har nettop installert det. Men har et problem med at kortet bråker noe ekstremt! Virker som om gpu vifta er på 100% konstant... Prøver å gjøre forandringer med navidia kontroll panel, men det går ikke. Har også prøvd rivera tuner programmet, men uten hell der og... Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Akkurat samme problemet her. Viften virket som om den gikk på maks og jeg klarte ikke å stille på den via kontrollpanelet. Jeg erstattet orginalkjøleren med VF1000-LED fra Zalman og det hjalp veldig på lyden og senket i tillegg temperaturen noen grader. Den var litt dyr (495 hos netshop), men lydnivået var utholdelig for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...