Steamy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei jeg har vurdert å kjøpe meg cod4 på ps3 nå, men jeg har et par spørsmål. 1: Er det store/noen forskjeller på grafikken på ps3 vs full grafikk på pc ? 2: Er spillet stabilt online? lagger det hvis det er maks med players? 3: Hvor mange kan spille online? 4: kan 2 stykker spille online på samme ps3? dvs splittscreen. 5: jeg har ikke noe spesiel erfaring med å spille fps spill på konsoll, har bare spillt fps på pc før (cs:s , TF2 ) er dette da en stor overgang fra mus/tastatur til kontroll? og er det lett å styre med kontroll? 6: Trur dere at cod4 vill falle i pris i løpet av 4 uker? 7: Tar det lang tid å finne servere? Og en siste ting ...er dette et spill som dere anbefaler? jeg veit at det er laget mange slike tråder før, men jeg synes det er mye lettere å bare lage en ny en:P da er det lettere å få svar på spm jeg lurer på mvh Steamy. Lenke til kommentar
silomaen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei jeg har vurdert å kjøpe meg cod4 på ps3 nå, men jeg har et par spørsmål. 1: Er det store/noen forskjeller på grafikken på ps3 vs full grafikk på pc ? 2: Er spillet stabilt online? lagger det hvis det er maks med players? 3: Hvor mange kan spille online? 4: kan 2 stykker spille online på samme ps3? dvs splittscreen. 5: jeg har ikke noe spesiel erfaring med å spille fps spill på konsoll, har bare spillt fps på pc før (cs:s , TF2 ) er dette da en stor overgang fra mus/tastatur til kontroll? og er det lett å styre med kontroll? 6: Trur dere at cod4 vill falle i pris i løpet av 4 uker? 7: Tar det lang tid å finne servere? Og en siste ting ...er dette et spill som dere anbefaler? jeg veit at det er laget mange slike tråder før, men jeg synes det er mye lettere å bare lage en ny en:P da er det lettere å få svar på spm jeg lurer på mvh Steamy. 1. COD 4 er et av de aller peneste spillene på PS3. Jeg har det på både PC og PS3 og foretrekker det på PS3 på stor flatskjerm... Ingen stor forskjell i grafikk vil jeg si. Har du HD-tv så kjøp det på PS3. 2. Etter den siste patchen som europa fikk, har jeg merket en økning i antall "server connection lost" osv. Men nå kan vi spille mot hvem som helst fra hele verden. Spillet hakker ikke online, det fungerer veldig bra. 3. Jeg gjetter det er ca 16 stk som kan spille online sammen. Har aldri giddet telle. Tips: Google 4. Nei. Ikke online, men kan spille 2-4 mot hverandre offline på samme PS3. 5. Min største bekymring også før jeg prøvde spillet. Ble meget positivt overrasket. Du må stille responsen på kontrolleren på det laveste i settings så fungerer det utmerket. Mus er selvfølgelig raskere, men alle du spiller mot online bruker også tastatur så det er like forhold for alle. 6. Nei 7. Ikke nå lenger. Tips: Tar det mer enn 15 sekunder, så gå tilbake et steg og reconnect. Kan spare litt tid på det. Uten tvil det beste skytespillet jeg har spilt på en konsoll. Singelplayer er kort men meget bra. Vil først og fremst anbefale spillet for onlinde-delen som er helt fantastisk og varer lenge. Det kommer også nye maps til våren(hvis de holder det de lover). Bedre våpen etter hvert og custom classes hvor du kan velge perks etter behov forlenger spillets levetid betydelig. Endret 14. februar 2008 av silomaen Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 3: Hvor mange kan spille online? 18stk maks. Men det varierer etter hva type game du velger. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei jeg har vurdert å kjøpe meg cod4 på ps3 nå, men jeg har et par spørsmål. 1: Er det store/noen forskjeller på grafikken på ps3 vs full grafikk på pc ? 2: Er spillet stabilt online? lagger det hvis det er maks med players? 3: Hvor mange kan spille online? 4: kan 2 stykker spille online på samme ps3? dvs splittscreen. 5: jeg har ikke noe spesiel erfaring med å spille fps spill på konsoll, har bare spillt fps på pc før (cs:s , TF2 ) er dette da en stor overgang fra mus/tastatur til kontroll? og er det lett å styre med kontroll? 6: Trur dere at cod4 vill falle i pris i løpet av 4 uker? 7: Tar det lang tid å finne servere? Og en siste ting ...er dette et spill som dere anbefaler? jeg veit at det er laget mange slike tråder før, men jeg synes det er mye lettere å bare lage en ny en:P da er det lettere å få svar på spm jeg lurer på mvh Steamy. 1. COD 4 er et av de aller peneste spillene på PS3. Jeg har det på både PC og PS3 og foretrekker det på PS3 på stor flatskjerm... Ingen stor forskjell i grafikk vil jeg si. Har du HD-tv så kjøp det på PS3. Ser ikke noe problem med å bruke PCen kombinert med TV. Ellers er jo alle PC-skjermer i HD, strengt tatt. (de fleste skjermer er mellom 1024P og 1200P) Du kan få høyere skarphet, og mer kantutgjevning med PC versjonen som da også gjør at grafikken kan virke bedre ja. (dette er da fordelen som PC har over alle konsoller) Men selve grafikknivået tror jeg er lagt opp ganske så likt ja. Ellers får du jo også muligheten til 3 ganger så mange spillere på en server. 5. Går det ikke ann å bruke mus/tastatur på PS3'en, eller er det "bannlyst" på multiplayer? Endret 15. februar 2008 av andrull Lenke til kommentar
silomaen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) 5. Går det ikke ann å bruke mus/tastatur på PS3'en, eller er det "bannlyst" på multiplayer? Jeg forstår det slik at COD 4 ikke støtter mus og tastatur. Det fungerer derimot på Unreal Tournament 3. Endret 15. februar 2008 av silomaen Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er det mulig å kjøpe CoD 4 fra VGP og bruke det online i Norge? Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja Funker fint det , kjøpte mitt derifra og spiller med en som har pal versjonen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå