BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei! Har faktisk 2 venner som har hacket iTunes Store. Han en har en Bror som visste måten og han andre har fetttern i Pirat Bransjen. De bare klikker på en/en Sang eller Plate og den kommer automatisk inn på iPodeen dems... Noen som vet noe om dette? Endret 14. februar 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ikke hørt om det. Og om dette hadde vært mulig tror jeg det hadde vært litt mer kjent. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ikke hørt om det. Og om dette hadde vært mulig tror jeg det hadde vært litt mer kjent. Ja, Det var det jeg også trodd men jeg ville bare vite om noen kan noe om dette.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Om noen isåfall kan noe om dette, så er nok ikke dette plassen å spørre Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Forumet her skal ikke brukes til piratkopiering eller oppfordring til dette: Les retningslinjene: ... 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lurt og lese disse før en poster. Kan jo være ein glipp. edit: glemte og legge til link til retningslinjene, https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 (eller på menyen til venstre) Endret 14. februar 2008 av St. Anders Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Forumet her skal ikke brukes til piratkopiering eller oppfordring til dette: Les retningslinjene: ... 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lurt og lese disse før en poster. Kan jo være ein glipp. edit: glemte og legge til link til retningslinjene, https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 (eller på menyen til venstre) Ja da du er vel ikke Moderator? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kan gi et tips: DVD Jon. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg