_norse_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er på utkikk etter en ny surround receiver som har HDMI switching og gjerne 7.1 support. Jeg har sett på noen modeller, men jeg har funnet ut at de ikke har full HDMI switching, de switcher bare bilde og ikke lyd. Derfor spør jeg dere om råd Prisklasse: Helst under 5000kr. Noen tips? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 H/K AVR245?. Om den har støtte for lyd i HDMI-switching vet jeg ikke, men det skulle vel ikke by på problemer uansett? Bare å bruke optisk kabel i tillegg det.. Men du har vel ikke denne dongelen til 360? Yamaha RX-V661, litt svakere, men mer musikalsk. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Alle jeg vet om kan videreføre både bilde og lyd, men kan ikke ta imot signalene og bruke dem selv ... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Pioneer VSX AX2AV-S Skrap sammen 1000 kroner til og slå til på denne! do whatever it takes! knalltilbud på en super forsterker. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den som Sjokoladekake linker til er veldig god, og som ny kostet den 10-11 000kr! Hvis du vil ha en ny som kan ta imot lyd via HDMI-ingangen, så har du Denon AVR-1908, som også har mulighet for å spille av det nye HD-lydformatet. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Takker for tips! Den Denon forsterkeren der så interessant ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå