Gå til innhold

Posten suger ikke alikevel!

TLZ

Anbefalte innlegg

Sendt i går kort for dagens annledning. Regnet egentlig ikke med at kortet ville komme frem i tide siden de er så trege, men det gjorde det! Selv om det ikke hadde gjort noe om det kom i morgen så var det helt fantastisk at det kom i dag. :love:

*danse*

PS: Ikke tolk det at jeg ikke bruker utropstegn som en fjortiss som at jeg bare er "litt" glad. Har hoppet på irrasjonelt hvis litt tilfeldig rundt i rommet mitt nå.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, posten har overgått seg selv nå!

Bestilte en pakke (seint) på kvelden hos clas ohlson den 12. feb, innlevert postterminal Oslo 13. feb, Hamar den 14. feb, og den har nå kommet fra i dag, den 15. feb

Det er den raskeste leveransen jeg har fått fra posten hittil :D

Men hadde alikevel ikke gjort noe om dem hadde droppa Hamar-turen, da hadde jeg hatt pakka i går. Og pakkeseddel i dag, ser ikke ut som at det kom med noen i dag dessverre :(

Edit:

Aha...jeg hadde visst fått pakkeseddel. Mora mi som hadde tatt den, og skulle prate med meg om å bestille ting når jeg ikke har penger for hu trodde ikke jeg hadde penger haha

Men samme det, printa ut pakkeseddel fra posten.no, og henta pakka mi med den i stedet for hehe

Edit 2:

Forrige gang jeg bestilte en pakke, så lå den på postkontoret i grimstad i 3 dager, Oslo i 2 dager, og Hamar 2 eller 3 dager. Derfor syns jeg dem har overgått seg selv hehe :)

Endret av Anders Moen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...