TLZ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Sendt i går kort for dagens annledning. Regnet egentlig ikke med at kortet ville komme frem i tide siden de er så trege, men det gjorde det! Selv om det ikke hadde gjort noe om det kom i morgen så var det helt fantastisk at det kom i dag. *danse* PS: Ikke tolk det at jeg ikke bruker utropstegn som en fjortiss som at jeg bare er "litt" glad. Har hoppet på irrasjonelt hvis litt tilfeldig rundt i rommet mitt nå. Endret 14. februar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Kort er kos når det kommer frem, skikkelig romantisk skal det også være. Gidder ikke starte ny tråd. Vant kjeks i dag! Vi hadde en "strikkhopp" konkuranse med actionman og barbie i dag, og gruppen min vant. Alt dette foregikk i mattetimene, praktisk matte ftw! Endret 14. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Enig, posten har overgått seg selv nå! Bestilte en pakke (seint) på kvelden hos clas ohlson den 12. feb, innlevert postterminal Oslo 13. feb, Hamar den 14. feb, og den har nå kommet fra i dag, den 15. feb Det er den raskeste leveransen jeg har fått fra posten hittil Men hadde alikevel ikke gjort noe om dem hadde droppa Hamar-turen, da hadde jeg hatt pakka i går. Og pakkeseddel i dag, ser ikke ut som at det kom med noen i dag dessverre Edit: Aha...jeg hadde visst fått pakkeseddel. Mora mi som hadde tatt den, og skulle prate med meg om å bestille ting når jeg ikke har penger for hu trodde ikke jeg hadde penger haha Men samme det, printa ut pakkeseddel fra posten.no, og henta pakka mi med den i stedet for hehe Edit 2: Forrige gang jeg bestilte en pakke, så lå den på postkontoret i grimstad i 3 dager, Oslo i 2 dager, og Hamar 2 eller 3 dager. Derfor syns jeg dem har overgått seg selv hehe Endret 15. februar 2008 av Anders Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå