Cosmo med K Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Var han ikke feit? Men han kledde seg bra og det gjorde at han så tynnere/eldre ut. Doubt it Tror du ikke man kan kle seg eldre, tynnere o.l.? Man kan vel kle seg ut på mange forskjellige måter som gir fler forskjellige effekter. "K" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Uansett om han "kledde seg tynn og eldre" så var det nok ikke det som fikk han i buksen på jenten. Om man bare sitter å glor er eneste mulighet at damen skal ta kontakt med deg, det er vel ikke å anbefale. Mange jenter får masse beilere, så hvorfor skulle de se i retning Uinteressant. Skal du få deg noe action må du i de aller fleste tilfeller jobbe for det. Denne tjukke kameraten gjorde nettopp det, og det lønnet seg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ehm, det hjelper ikke med gode sjekkereplikker hvis fyren ikke ser ut. Var han ikke feit? Men han kledde seg bra og det gjorde at han så tynnere/eldre ut. Doubt it Øhm.. Du høres da umåtelig overfladisk og grunn ut? Selvsagt hjelper det med selvtillit og sjarm, og det kan skaffe deg fine damer selv om du har briller og pizzatryne. Har du aldri sett ei fin jente med en ikke veldig fin gutt, eller omvendt? Get a grip. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ser du ut som et skittent rævhøl har du en oppgave foran deg. Kommer ikke bort ifra at et pent ytre er å foretrekke. Som sagt, jenter har som oftest en del å velge i, så hvorfor velge en som ikke ser ut, med replikkene i behold, fremfor en med alt. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Utseende er jo førsteinntrykket så det har jo selvsagt noe å si, men som sagt.. har man ikke resten i stil med utseende så er man lite å samle på. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tror du ikke man kan kle seg eldre, tynnere o.l.? Man kan vel kle seg ut på mange forskjellige måter som gir fler forskjellige effekter. "K" Ja, man har vel klær på during sex. Selvsagt hjelper det med selvtillit og sjarm, og det kan skaffe deg fine damer selv om du har briller og pizzatryne. Haha, get real! Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tror du ikke man kan kle seg eldre, tynnere o.l.? Man kan vel kle seg ut på mange forskjellige måter som gir fler forskjellige effekter. "K" Ja, man har vel klær på during sex. Selvsagt hjelper det med selvtillit og sjarm, og det kan skaffe deg fine damer selv om du har briller og pizzatryne. Haha, get real! Jesus Heldigvis er din holdning langt fra representativ for jenter(ja, jeg kan si det, ut fra personlige observasjoner). Ikke sats på å få deg en kjæreste med særlig dybde du, med såpass grunn.. hjerne.. gå for en hjerneløs jock-tatt-ut-av-amerikansk-highschool-movie du! Og ikke gjør skam på kjønnet ditt ved å snakke som om det du sier stemmer, du kan med fordel legge til "min avvikende mening er.." Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tror du ikke man kan kle seg eldre, tynnere o.l.? Man kan vel kle seg ut på mange forskjellige måter som gir fler forskjellige effekter. "K" Ja, man har vel klær på during sex. Selvsagt hjelper det med selvtillit og sjarm, og det kan skaffe deg fine damer selv om du har briller og pizzatryne. Haha, get real! Du var jaggu morsom. Takk for en god latter, Veronica. Lykke til videre i livet. Det trenger du! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror du ikke man kan kle seg eldre, tynnere o.l.? Man kan vel kle seg ut på mange forskjellige måter som gir fler forskjellige effekter. "K" Ja, man har vel klær på during sex. Selvsagt hjelper det med selvtillit og sjarm, og det kan skaffe deg fine damer selv om du har briller og pizzatryne. Haha, get real! Jeg trodde slike som deg kun fantes på film... jaja, man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Veronica klarer visst å sette fyr på x antall bukser. (L) Luv it Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har opplevd det samme som trådstarter. Vel, nesten. En venninne av meg på høgskolen var en flott, men frodig jente. Hun hadde ALLTID gutter etter seg. Både på byen og ellers. Andre jenter som vi hang med var tynne, med langt lyst hår, blåe øyne osv (Du vet typen) Men det var hun frodige jenta som alltid fikk drinker slengt etter seg, ble bydd opp på dansegulvet og alt det der. Og det skal sies; jenta hadde vannvittig med sjarm. Det var alltid tydelig at hun var fornøyd med hvordan hun så ut, og hun glødet av selvtilitt. Det var hun som fikk meg til å forstå at jenter med min kroppsbygning har masse og gi, vi må bare la det skinne gjennom. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Virker som trådstarter er en seriemastrubator som ikke kunne ha fått seg dame på et likhus. Tot tommler opp for kompisen! Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Virker som trådstarter er en seriemastrubator som ikke kunne ha fått seg dame på et likhus.Tot tommler opp for kompisen! Det syns jeg var unødvendig å si om trådstarter. Han har kanskje ikke helt forstått hvordan det funker, men jeg tror nå han klarer å få seg en dama som ikke er på ett likhus. Men jeg har også tomlene oppe for kompisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg