Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Taper kampen om damene mot min feite kompis

Gjest Guest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Frustrert_*

heyy! jeg må bare si jeg er begynt å bli latterlig frustrert nå.. selv er jeg 18, har trent siden jeg var 15 omtrent og er i veldig god form, også da trent veldig mye med vekter, så har en veltrent og muskuløs kropp.. er selv en hyggelig fyr osv.. men mangler selvtillit, er litt nervøs og sjenert osv.. klarer riktignok å kose meg med damene en gang i blandt så jeg lever ikke dårlig, by no means.. men her er mitt problem da:

jeg har altså en kompis, en god kompis.. og vi er ofte ute på by'n i sammen, på fester, diskotek etc. kompisen min er feit, dette er ikke noe jeg sier for å være slem liksom men han veier godt over 150kg, kanskje bortimot 200kg ellerno, men han kler seg riktignok pent med klær som kanskje får han til å se litt eldre (han er 18 han også), slankere/kraftigere og hyppere.. vil ikke sitte her å tegne han med ord hele dagen men han er vel sikkert en passelig kjekk feit gutt, fint smil, kort tykt ruffet hår etc.. whatever.. greia er at han drar no helt sykt med damer av en eller annen grunn, er faen ikk kødd. han oser av selvtillit, hvor han får det fra veit jeg ikke. når vi møter damer etc, selv de deiligste damene du kunne betalt for å i det hele tatt snakke litt med så kommer han alltid med en liten flørt, vennlig hei eller noe, han klarer liksom å ha god øynekontakt med alle damene også. om vi er på en fest f.eks. så er han nesten alltid senteret av festen, både blandt gutta og jentene, han forteller historier og morsomheter osv, også flørter han alltid med damene rundt seg.

noe av det latterligste jeg har opplevd sammen med han var her for ikke så altfor lenge siden på en klubb i byen hvor jeg, han og noen andre kompiser satt i en bås og drakk og skravlet og hadde det gøy, etterhvert ser vi en stor jentegjeng, 4-5 stk som sitter sammen på klubben de også. disse damene er syyyyyykt pene og deilige, og ikke sånna blondi bimboer, men virkelig nice damer som så ut som de også hadde litt mellom øra liksm.. plutselig går kompisen min bort til dem, han jeg har snakka om hele tiden altså.. så snakker han litt med ho ene, så ut som et slags sjekketriks eller noe, fordi han holdt henda hennes litt.. så gir han henne et snurr slik at hun reiser seg fra sofaen også setter han seg ned midt blandt alle disse sykt deilige damene mens venninnen deres blir stående oppreist.. og damene ser ut til å bli forbausende overrasket, vi kompisene også.. han snakker med dem alle sammen og de sitter og ler og koser seg, etterhvert får han med seg hu ene av dem, faktisk hu han starta og snakke med, egentlig den peneste av dem, også setter de seg litt for seg selv.. på denne tiden har jeg og vi andre kompisene gått ut og begynt å danse litt så vi får ikke med oss så mye.. men han endte opp med å få med seg denna dama hjem altså senere på kvelden... og jeg skjønner faen ikke bæret..

er ikke damer så opptatt av utseende allikavel eller? er det mer status og selvtillit osv som blir prioritert liksom? fordi uansett hvor jeg og kompisen min går så ender han opp med fler, penere, deiligere damer enn meg og de andre kompisene våre uansett.. er jo selvfølgelig glad på hans vegne da, og ingenting galt med at han får de damene han får seff, alt hell til kompiser ;P men faen.. vil få slike damer selv, eller damer in generel tbh! hva må jeg gjøre? har virkelig selvtillit osv så mye å si? har dere damene sånn sensor eller noe liksom så dere lett merker hvor god selvtillit mennene har ell no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner god hva trådstarter sier.

Er ikke bare for oss gutta å sitte på et bor med en pils i hånda og se pen ut, ei heller å være desperat på dansegulvet, virker som man må ha replikkene, smilet alltid på lur, og være ganske så ubeskjeden. i i alle fall viss man er på byen vell og merke.

Lenke til kommentar

hahahahahahahahha

god latter dette ^^

Har man selvtilitt og sjarme har utseendet fint lite å si. Sexuell utstrålning og tiltrekkningskraft kommer ikke bare fra utseendet (selv om det kan hjelpe iblant).

Selv er jeg overvektig, men ikke direkte feit. Utseendet er greit, men har også ganske god selvtilitt og har lett for å flørte. Nå er nok ikke jeg like frampå som han kompisen din, men har ikke noe problemer med å tiltrekke med pene damer hvis jeg vil. Har vært i lag med og hatt meg med litt forskjellig, men de aller fleste har nok være veldig pene og veldig oppegående jenter.

Man må ha riktig innstilning og god humor :) Hvis jeg går etter ei jente og får avslag så er det helt greit. Hennes tap ;)

Lenke til kommentar
hahahahahahahahha

god latter dette ^^

Har man selvtilitt og sjarme har utseendet fint lite å si. Sexuell utstrålning og tiltrekkningskraft kommer ikke bare fra utseendet (selv om det kan hjelpe iblant).

Selv er jeg overvektig, men ikke direkte feit. Utseendet er greit, men har også ganske god selvtilitt og har lett for å flørte. Nå er nok ikke jeg like frampå som han kompisen din, men har ikke noe problemer med å tiltrekke med pene damer hvis jeg vil. Har vært i lag med og hatt meg med litt forskjellig, men de aller fleste har nok være veldig pene og veldig oppegående jenter.

Man må ha riktig innstilning og god humor :) Hvis jeg går etter ei jente og får avslag så er det helt greit. Hennes tap ;)

Det morsomme er at det ikke er kompisen som tiltrekker seg mer damer, den er trådstarters holdning som skremmer vekk sine "kandidater" så det virker som kompisen får mer oppmerksomhet :D

Lenke til kommentar
Ehm, det hjelper ikke med gode sjekkereplikker hvis fyren ikke ser ut.

Trådstarter har vel akkurat sagt at det hjelper. Selv om det er ikke akkurat replikkene i seg selv som er cluet, det er jo hele greia med kroppsspråk og teknikker som du lærer i PUA-bøker og programmer.

Er forresten morsomt å høre hvor utrolig bra det fungerer, tydligvis uavhengig av utseende. Det bekrefter jo bare det de sier, utseende teller ikke på langt nær så mye som det å ta seg godt ut og ikke minst gjøre det på riktig måte.

Lenke til kommentar

Jeg er typisk norsk halvfeit og ser ut som et lik om vinteren. Henda mine er fulle av sår og olje som ikke går bort. Aldri hatt noe stress med damene. Har vært singel 2 ganger. Det var himmelsk, men varte max i 2 mnd. Kommer muligheter som man er dum hvis man sier nei til. Jeg hadde helt angst for jenter fram til jeg var 16-17. Har aldri prøvd og sjekke opp noen ting. Alle jentene har vært veldig pene og oppegående.

Prat mye piss og få dem til og le. Ikke bare prat til de fine jentene. Ikke kle dem av med øya. Ikke tenk på pupp eller mus i det hele tatt. Ikke prøv deg på noen ting bare prat. Vær sjarmerende. Det har jeg hørt er bra.

Og som jeg sa til min bror her om dagen. Ikke prat om data og WOW. Han kan holde et tre timers foredrag om et nytt dataspill når han møter en dame :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...