Gå til innhold

Logitech G7 lagger på ny data

Anbefalte innlegg

Har brukt G7'en min i ca et år på den gamle datan, og har aldri hatt bedre mus.

Men nå som jeg har ny data har den begynt å hoppe og lagge som besatt...

det kan ta en halv time mellom hver gang, og når det først starter holder det på i en god stund, enkelte ganger stopper den helt opp og jeg må koble inn og ut kabelen.

om jeg er på desktop eller spiller, har 0% eller 100% load har ingen betydning, skjer uansett.

Nyeste SetPoint, men har merket at det skjer uten driver også...

Specs:

Asus P5K-E Wifi/AP

Intel Q6600

GeForce 8800

2G RAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet, signalene nådde ikke fram fra bak i den stasjonære PC-en og til den andre siden av skrivebordet der jeg hadde musa. Jeg kjøpte en USB skjøteledning, og nå er problemet helt ordnet. Det hjelper også å flytte PC-en nærmere musa, men jeg hadde imidlertid en panelovn der så jeg kunne ikke flytte den..

Eller hva med batteriet?

Endret av Pilarwiki
Lenke til kommentar
Har brukt G7'en min i ca et år på den gamle datan, og har aldri hatt bedre mus.

Men nå som jeg har ny data har den begynt å hoppe og lagge som besatt...

det kan ta en halv time mellom hver gang, og når det først starter holder det på i en god stund, enkelte ganger stopper den helt opp og jeg må koble inn og ut kabelen.

om jeg er på desktop eller spiller, har 0% eller 100% load har ingen betydning, skjer uansett.

Nyeste SetPoint, men har merket at det skjer uten driver også...

Jeg har 100% akkurat samme problemet lol, og det startet etter 1 år ca. Den hopper å lagger som besatt som du sier og når den først klikker holder den på en stund, og det kan gå lang tid mellom hver gang den bynner sånn. Desktop eller spilling, 0% eller 100% load er likegyldig. Jeg har receiveren i laderen men det har jeg alltid hatt. Hmm, vurderer å bruke garantien, men ser ut som G7 har gått ut av produksjon? =S sjekka Mpx og Komplett og ingen av dem har den.

Vilket O/S kjører du foresten? Jeg kjører Vista 32bit.

Endret av Dezz
Lenke til kommentar

Jeg ville beholdt musa var jeg deg Dezz, siden det ser ut som det er noe feil med datan, ikke musa.

Jeg kjører XP 32 bit, men forrige datan kjørte jeg med XP 64 bit, da fungerte den perfekt.

skal teste chipset-driverne

BTW, Dezz, brukte du samme data da den begynte å lagge?

Endret av Darthdestiny
Lenke til kommentar

Jepp samme data, og jeg skjønner ikke hvordan det kan ha noe å si med drivere, den har jo funket flott i 1 år. Jeg prøvde en gammel mus og da fikk jeg også problem, men ikke det samme problemet, det var mer som den var på ultra lav sens og ville ikke reagere når jeg klikker på ting.

Men er vell mest sannsynlig noe med PC-en da som gir problem med musene, mere logisk og siden det ville vært rart om den plutseli ble ødelagt sånn uten videre, en mus skal jo holde lengre enn 1 år så lenge du ikke behandler den dårlig, noe jeg aldri har gjort.

Lenke til kommentar

Rart, men jeg har hadd min siden den kom ut og har aldri hatt noen problemer med den, og det er den beste trådløsmusa på markedet :D

Har du usb-overklokka den? vet det kan noen ganger skape lagg, men jeg vet ikke om setpoint driveren klokker den når du installerer den :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme mus som deg, og de samme problemene som deg. Pekeren bare sluttet å fungere i ca 1 minutt, også kom den tilbake igjen. Jeg hadde senderen rett ved siden av musen, så avstand hadde ikke noe å si. Fikk høre at Logitech har sluttet å lage denne musen da jeg gikk til butikken for å få reparert den eller bytte til ny. Istedenfor gikk jeg for G5, som dessverre ikke er trådløs, men en helt fantastisk mus. Håper du får hjelp til problemet ditt. Jeg prøvde ihvertfall alt mulig rart, prøvde på 4 forskjellige maskiner med 2 operativsystem, og alle hadde samme problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...