jonvidar Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei Jeg har tenkt å selge min Hp Pavillion w5296, og siden jeg har ingen erfaring på salg av datamaskiner så lurer jeg litt på hva slags prisnivå som er normalt for en 2 1/2 år gammel PC. Informasjon om maskintypen kan leses her. http://www.hardware.no/artikler/hp-pc_gir_...r_pengene/20845 Endret 15. februar 2008 av jonvidar Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) kommer an på hvem du selger til. Dersom du har som plan og selge til en som ikke har noe fra før, kan du jo prøve med 5000, og ende på 4500\4000. Hvorfor vil en som ikke har noe fra før ha glede av dette? Vedkommende vil ikke kunne dra nytte av og kunne oppgradere, og må dermed kjøpe alt. Jeg tviler på at man klarer og få iland noe bedre for 4500\5000 (jeg regner med du selger med tastatur\mus\høytalere\skjerm? hvis ikke må du en tur på biltema) Endret 14. februar 2008 av Octavian Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 For 5000,- kan man bygge en ny PC som er ganske mye kraftigere enn den der. Den er nok ikke VERDT mer enn 3000,-. Men hva du klarer å selge den for er selvsagt et annet spørsmål. Lenke til kommentar
jonvidar Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Takker for svar. Hvis den ikke er verdt mer enn 3000 så kan jeg liksågodt bruke den som mediacenter og ha den stående godt gjemt ikke så langt fra tv'en. Slitsomt å måtte koble opp laptop'en hver gang jeg skal se nedlastede filmer på tv'en. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du burde kunne få 4500 kroner for den. Kanskje ikke om du selger den på bruktmarkedet, men hos FINN.no. Jeg vil påstå at du ikke lurer noen ved å selge den for 4500 kroner da den er verdt det. Prøv å legg den ut på FINN da. Koster bare 25 kroner. Legger du med et bilde blir det automatisk flere som titter på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå