Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Etter å ha brukt iTunes i eit par minutt krasjar heile maskina. Skjermen vert svart, og det kjem opp melding om dumping av minne. Dette skjer berre når eg brukar iTunes. Har ikkje førekomt elles. Eg har òg installert programmet på nytt, utan noko resultat. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bruk eit anna program f. eks. Winamp Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 iTunes er jo det absolutt beste programmet til musikk, sidan det er so oversikteleg og enkelt . Winamp kan ikkje måle seg! Har prøvd ein haug med andre program òg, men ingenting fell i smak. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg anbefaler deg å prøve Winamp eller MediaMonkey selv om du ser ut til å ikke like noen av dem. Du blir sikkert vandt til det. Har ikke prøvd dem selv; jeg bruker Creative Mediasource. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Ja eg må vel skifte dersom ikkje nokon veit råd...Det er i grunn ganske trist. Eg har brukt iTunes nokre år no, og eg elskar det rett og slett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja eg må vel skifte dersom ikkje nokon veit råd...Det er i grunn ganske trist. Eg har brukt iTunes nokre år no, og eg elskar det rett og slett. Tror at Winamp og Mediamonkey kan bli veldig lett å elske etter hva jeg har hørt om dem. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Ikkje Winamp i alle fall. Det prøvde eg ein lenger periode, men likte det aldri. Skal i so fall prøve Mediamonkey Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) hørte det var problemer med iTunes for litt siden under både XP og Vista, men en update/ny version skulle fikse biffen. Winamp knuser derimot iTunes ned i støvlene Endret 15. februar 2008 av anotherzen Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Eg har ikkje dette problemet med iTunes på den bærbare maskina mi då... Eg las ein test i fjor, der både iTunes og Winamp var med. iTunes var best i test med 8,X medan Winamp låg heilt i botn med 3,X (Karakterane vart sett med ein skala frå 1-10, og med "X" meiner eg at eg ikkje hugsar desimalen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå