Vertical^ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hei! Jeg trenger noen tips til gaming headset. Er åpen for alle prisklasser, men prøv og hold under 1000-lappen. Har hørt mye om Fatality og Steelpad, men hvem er best? VIl ha et headset som funker til musikk, men mest til spill som: Battlefield 2 og CS 1,6. Har hørt om mange forskjellige slag av Fatility, men vil ha de nyeste versjonene. Har også sett på Steelpad 5H. Er denne noe bra? Takker for svar! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei! Jeg trenger noen tips til gaming headset. Er åpen for alle prisklasser, men prøv og hold under 1000-lappen. Har hørt mye om Fatality og Steelpad, men hvem er best? VIl ha et headset som funker til musikk, men mest til spill som: Battlefield 2 og CS 1,6. Har hørt om mange forskjellige slag av Fatility, men vil ha de nyeste versjonene. Har også sett på Steelpad 5H. Er denne noe bra? Takker for svar! Steelsound* 5h v2 er bra for spilling for du får en simulert sorround effect. Siden den legger seg rundt øret. Men jeg syns ikke Steelsound er like behagelig som Fatality headsettet siden steelsound berører øret bittelitt som plager livet av meg etter en times bruk. Jeg syns også steelsound 5h v2 presser så jævelig på ørene at det av og til er plagsomt og bruke den til og snakke med og. Jeg har bare prøvd fatality hos en venn i 2 timer. Mens Steelsound bruker jeg hjemme. Og btw! tråden er feilpostet. Lyd og bilde/Hodetelefoner. skal den være på. Endret 15. februar 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg