Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 plainsong, fascination street, alt. end, the walk, the end of the world, lovesong, a letter to elise, pictures of you, lullaby, from the edge of the deep green sea, please project, push, friday i'm in love, in between days, just like heaven, a boy i never knew, shake dog shake, never enough, wrong number, one hundred years, disintegration, E1: at night, m, play for today, a forest, E2: let's go to bed, freak show, close to me, why can't i be you?, E3: three imaginary boys, fire in cairo, boys don't cry, jumping someone else's train, grinding halt, 10:15 saturday night, killing an arab <-Setlisten på en tre timer sammenhengende orgasme. Jeg tror aldri i verden jeg kommer til å ha en uke i livet mitt som er like LYKKE som denne her. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Eh, huh? What? Er det en liste over filmer du har sett? Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe, ikke mye med du nei? Han har vært på The Cure konsert, og det han ramser opp er sikkert låtene som ble spilt. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe, ikke mye med du nei?Han har vært på The Cure konsert, og det han ramser opp er sikkert låtene som ble spilt. Hehe, ikke så mye med du heller, nei?. Eplefe er ikke noe "han" Uansett, aaaah. Så klart, The cure, musikk... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Hun har vært på The Cure-konsert og skriver setlisten for å aldri glemme den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå