Amored Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Klarer ikke forklare hvordan ting ser ut, så jeg legger ved noen bilder. Mangler det ikke noe her? Jeg får lest t.o.m. post 3 (av 9) EDIT: Det andre bildet skjer bare når jeg har postet et innlegg ser det ut til. Endret 14. februar 2008 av Amored Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hm, jeg får sånn noen ganger når linja er treg. Har du sjekket hastigheten på linja di? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Hm, jeg får sånn noen ganger når linja er treg. Har du sjekket hastigheten på linja di? Er i orden nå Vet ikke hva som gjorde det jeg... Har aldri hatt dette problemet før. Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Har noen samme problemer her nå. Gjelder bare spill delen på diskusjon.no. Føles som en crappy lofi versjon. edit: Ser jo nå at det er noen dager siden problemene ble sett her sist. Virker veldig rart. edit2: Nå funket alt igjen her Endret 18. februar 2008 av kristian.k Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Mellom kl 17 til 18 sånn ca har det vært noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå