ducA Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg bestillte noen varer, noen dager før nyttår som jeg har mottat og betalt ikke så lenge etter januar måned startet. Skulle sjekke bankkontoen min i dag og der var det 1711 i minus og så sjekka jeg hvem som hadde trukket dette fra kontoen nei det var mamoz som hadde trukket 1793kr for noen varer jeg allerede hadde betalt for nesten en måned siden. Så det jeg lurer på hvordan går dette ann?? skal ikke mamoz egentlig være en nokså seriøs nettbutikk?? Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hmm..de pleier det.. men jeg liker ikke mamoz, spesielt de overprisede produktene de har.... Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg har gode erfaringer med maomoz, de feilpriset et produkt jeg kjøpte det og etter 2 mail på at dette er feil gjort av dem, og at jeg skal ha den akutelle varen til utroppris ,, fikk jeg den gratis av grossist Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du har altså betalt for varene to ganger? Du er sikker på at Mamoz ikke bare var treige med å belaste kontoen din? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dersom du valgte VISA-betaling er dette helt korrekt. Mamoz har ikke lov til å ta pengene før varen er i din disposisjon. Det vil først gjøre en reservasjon når du gjør bestillingen, men denne vil forsvinne etter 72 timer dersom de ikke trekker pengene. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Dersom du valgte VISA-betaling er dette helt korrekt. Mamoz har ikke lov til å ta pengene før varen er i din disposisjon. Det vil først gjøre en reservasjon når du gjør bestillingen, men denne vil forsvinne etter 72 timer dersom de ikke trekker pengene. Varene har vært i min disposisjon i ca 1 måned. De pengene ble trukket for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dersom du valgte VISA-betaling er dette helt korrekt. Mamoz har ikke lov til å ta pengene før varen er i din disposisjon. Det vil først gjøre en reservasjon når du gjør bestillingen, men denne vil forsvinne etter 72 timer dersom de ikke trekker pengene. Varene har vært i min disposisjon i ca 1 måned. De pengene ble trukket for 2 dager siden. Har du så sjekket om de hadde trukket før? Eller flammer du en butikk sånn uten videre? Sannsynligvis er det rett å slett Visa systemet som har vært tregt i ditt tilfelle, om reservasjonen ikke var større en som så så kan de rett å slett ikke trekke mer. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg har gode erfaringer med maomoz, de feilpriset et produkt jeg kjøpte det og etter 2 mail på at dette er feil gjort av dem, og at jeg skal ha den akutelle varen til utroppris ,, fikk jeg den gratis av grossist hehe, duster i mamoz ass...haha...Jeg hadde tenkt akkurat det samme da jeg så en 42" Samsung til 112 kroner på Amentio.no Men i beskrivelsen, altså betingelsen dems, står det at de har rett til å endre prisen osv... så ingen vits i å prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå