brolle Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tenkte å erstatte Vista på en HP G5000 bærbare siden det er et bedre op.system for de programmer jeg trenger i studiene. Når jeg prøver å boote fra XP-cd starter installasjonsprosessen som normalt får jeg beskjed om at systemet ikke finner harddiskene og det betyr vel at driverne til harddisk ikke er kompatibel med XP. Har tidligere hatt dual boot med en partisjon Vista og en egen med XP og dette fungerte fint i et halv år men nå starter ikke XP lengre. Er det noen som har tips for hvordan jeg kan få installert XP på denne maskinen hadde jeg blitt glad. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg får samme problem når jeg skal innstallere XP Home på en HP G5000 :S Ubuntu går helt fint å innstallere men ikke XP :S Anyone? Endret 27. februar 2008 av DeDDi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 har funnet løsningen nå Sett Native SATA Support til desable i BIOS du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå