mariaskark Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjøpte et ubrukt Burton Feather 2002-modell dame her om dagen. Da jeg skulle få satt på bindinger hos min lokale forhandler, som ikke førte Burton, fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha Burtonbindinger på brettet. Er det slik, at det kun er burtonbindinger som passer til burtonbrettene ? I såfall, er det forskjell på årsmodeller ? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjøpte et ubrukt Burton Feather 2002-modell dame her om dagen. Da jeg skulle få satt på bindinger hos min lokale forhandler, som ikke førte Burton, fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha Burtonbindinger på brettet. Er det slik, at det kun er burtonbindinger som passer til burtonbrettene ? I såfall, er det forskjell på årsmodeller ? Skal finnes universalplater til de fleste bindinger, noe som gjør at de passer burton sitt 3-hull system. Jeg ville bedt de om å sjekke opp dette, eller eventuelt sett i bindingspakkene, da flere og flere produsenter legger ved disse platene i pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå