Gå til innhold

Er 2k pro bra for denne maskinen?

L-o-m-p-e

Anbefalte innlegg

Har en toshiba, med 400mhz,men bare 64mb ram

Alt går bare vanvitig tregt å jeg lurer på om windows 98 er bedre, eller om det er lurt å investere i et nytt minne kort. Den er faktisk veldig sær på minne å deter ikke mange som selger. hvet dere om noe sted der de selger minne til min Tecra 8000 som ikke koster en formue, helst i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
W2K og 64M ram er ikke noen bra kombinasjon. 98SE er nok et bedre valg.

Tull og tøys. For det første er W98 ALDRI et bra valg, for det andre er 64 mb anbefalt minimum for W2k. Det betyr at det greier seg til lette applikasjoner.

Tro det eller ei, men jeg har faktisk kjørt ei 166 med 32mb/ram på W2k, og det funket helt greit til surfing o.l. Surret riktignok bra i vekslefilen...

Lenke til kommentar

å si at 98 er et glimrende os er vel å overdrive!! alle får jo blåskjerm uansett i det os'et

går fint med 2000 på den mengde ram, med det er sterkt anbefalt å putte i mere, og det kommer ann på hva du skal bruke maskinen til, er det til word eller bare surfing har det ikke noe å si...hverken med os eller ram...

Lenke til kommentar

Tull og tøys. For det første er W98 ALDRI et bra valg, for det andre er 64 mb anbefalt minimum for W2k.

hehe, et anbefalt minimum faktisk. Tror ikke det står anbefalt minimum på pakken. Tror det bare står minimum :wink:

L-o-m-p-e:

jeg forstår det sånn at du har 2k installert. Jeg ville prøvd å installert 98SE, det vil gå raskere. Men det kan fort bli krøll.

De som snakka om kjøp mer ram, se hva han skriver..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...