L-o-m-p-e Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har en toshiba, med 400mhz,men bare 64mb ram Alt går bare vanvitig tregt å jeg lurer på om windows 98 er bedre, eller om det er lurt å investere i et nytt minne kort. Den er faktisk veldig sær på minne å deter ikke mange som selger. hvet dere om noe sted der de selger minne til min Tecra 8000 som ikke koster en formue, helst i Oslo. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 W2K og 64M ram er ikke noen bra kombinasjon. 98SE er nok et bedre valg. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 W2K og 64M ram er ikke noen bra kombinasjon. 98SE er nok et bedre valg. Tull og tøys. For det første er W98 ALDRI et bra valg, for det andre er 64 mb anbefalt minimum for W2k. Det betyr at det greier seg til lette applikasjoner. Tro det eller ei, men jeg har faktisk kjørt ei 166 med 32mb/ram på W2k, og det funket helt greit til surfing o.l. Surret riktignok bra i vekslefilen... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Brukte selv P3 600mhz og 64mb ram med 2k og det gikk sinnsykt dårlig. Stapp inn mer ram du. Lenke til kommentar
L-o-m-p-e Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 takker, tenker jeg går for mer ram Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Tro det eller ei, men jeg har faktisk kjørt ei 166 med 32mb/ram på W2k, og det funket helt greit til surfing o.l. Surret riktignok bra i vekslefilen... Vel, jeg for min del HATER at det surrer i vekslefilen :-? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kan ikke motsi den :-) Men funket, det gjorde det faktisk. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Min konklusjon blir vel at du må få deg mer ram, fordi 2k krever endel, ellers så ville jeg instaler win NT40 siden du sikkert ikke kan spille på den maskina uansett. W98 suger mer enn noe annet, og det er det sikkert flere som mener Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ikke hør på idiotene!! Win98 er et glimrende OS. Selvfølgelig krever win2k mere ressurser, og du bør ikke benytte dette på din pc med såpass svake spesifikasjoner. Lenke til kommentar
takeoff Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 å si at 98 er et glimrende os er vel å overdrive!! alle får jo blåskjerm uansett i det os'et går fint med 2000 på den mengde ram, med det er sterkt anbefalt å putte i mere, og det kommer ann på hva du skal bruke maskinen til, er det til word eller bare surfing har det ikke noe å si...hverken med os eller ram... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg kjørte win2K på en 433Mhz compaq med 64mb ram. Det gikk treigt å starte opp, men alt annet funka fett. Brukte seff pagefila så det holdt da... Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Tull og tøys. For det første er W98 ALDRI et bra valg, for det andre er 64 mb anbefalt minimum for W2k. hehe, et anbefalt minimum faktisk. Tror ikke det står anbefalt minimum på pakken. Tror det bare står minimum :wink: L-o-m-p-e: jeg forstår det sånn at du har 2k installert. Jeg ville prøvd å installert 98SE, det vil gå raskere. Men det kan fort bli krøll. De som snakka om kjøp mer ram, se hva han skriver..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå