jahas Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Im happy. Ikke uventa Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er glad hun trekker seg, for meg har det virket som hun var en utroverdig løgnhals. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Flott. Crime doesn't pay! Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjempebra!! Media har vist seg å være ekstremt mektige, nok en gang. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Avslørte seg dessverre som en løgnaktig personlighet ja. Er jo helt innlysende at hun må ha husket denne tlf. samtalen nå kom frem, også igår, før Stoltenberg gikk ut å forsvarte henne. Han så temmelig amper ut på pressekonferansen, med god grunn. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hihi, tvilsom på denne: Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Synes at media som regel går for langt mot enkelt personer. Denne gangen var det helt berettiget! Helt utrolig at Osmundsen har klart å skli så kraftig. *edit; @rampage; ser bilde dårlig... Endret 14. februar 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var vel nødt til det etterhvert. Det er ikke lett når man ikke lenger vet om man selv snakker sant.. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skandale at Norge fortsetter å gi denne personen viktige stillinger. Hun har drivet med dritt siden UDI dagene helt fram til i dag. Alt fra løgn, uloveligheter og spesial behandling av diverse søknader. Nå burde hun ligge rimelig lavt i terrenget. Neste steg burde selvsagt være NY ansettelse prosess for stillingen Ramin tildelte Kraby som en venninne-tjeneste. Fy fader for ei regjering sier jeg bare! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er vel ikke overraskende ren politikk at hun fikk stillingen. Stoltenberg ville vise hvor vennlig han var mot minoriteter og det flerkulturelle samfunnet som vi så fint prøver å flette sammen. Måtte siste skattekrone ha gått til den kvinnen. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kan vel trygt slå fast at Jens dreit seg passe bra ut når han dette rotehue! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Håper ikke Jens er så dum at han tilbyr henne noe retrett-stilling innen off. forvaltningen denne gangen også. Men han har nok lært forhåpenligvis, by now Endret 14. februar 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 kan noen der ute fortelle meg hva som egentelig er saken. alt jeg leser er ramin trekker seg, ramin løy, ramin ditt og ramin datt. men jeg lurer veldig på hva som egentelig er saken her og hvorfor hun må gå? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Rampage hadde SS av denne: http://www.facebook.com/wall.php?id=113047...72&show_all Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 janern21 skrev: kan noen der ute fortelle meg hva som egentelig er saken. alt jeg leser er ramin trekker seg, ramin løy, ramin ditt og ramin datt.men jeg lurer veldig på hva som egentelig er saken her og hvorfor hun må gå? herregud mann, gå inn på VG, Nettavisen eller hva du vil og les Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 "Chatte på MSN? Koz" haha Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jj_89 skrev: Im happy. Ikke uventa Det er allerede en tråd om denne saken, nemlig min! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Robocoop skrev: jj_89 skrev: Im happy. Ikke uventa Det er allerede en tråd om denne saken, nemlig min! Haha, nå er den MIN Tanpirke skrev: Mobere hele gjengen av Dere !!! Hvis Ramin-Osmundsen er representativ for alle utlendiger i dette landet håper jeg dere kommer dere tilbake der dere kommer fra, for makan til løgner skal du lete lenge etter. Faktum er at hun fikk denne jobben pga. sin bakgrun, at hun ikke egentlig hadde god nok kompetanse ser vi vel idag Endret 14. februar 2008 av jj_89 Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 For det første er det du skriver helt feil, og for det andre er du ikke særlig konstruktiv når du drar nordmenn under en kam på den måten og skriver med en så nedlatende tone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg