Gå til innhold

Ramin-Osmundsen trekker seg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avslørte seg dessverre som en løgnaktig personlighet ja. Er jo helt innlysende at hun må ha husket denne tlf. samtalen nå kom frem, også igår, før Stoltenberg gikk ut å forsvarte henne. Han så temmelig amper ut på pressekonferansen, med god grunn.

Lenke til kommentar

Skandale at Norge fortsetter å gi denne personen viktige stillinger. Hun har drivet med dritt siden UDI dagene helt fram til i dag. Alt fra løgn, uloveligheter og spesial behandling av diverse søknader.

Nå burde hun ligge rimelig lavt i terrenget. Neste steg burde selvsagt være NY ansettelse prosess for stillingen Ramin tildelte Kraby som en venninne-tjeneste.

Fy fader for ei regjering sier jeg bare!

Lenke til kommentar

Det er vel ikke overraskende ren politikk at hun fikk stillingen. Stoltenberg ville vise hvor vennlig han var mot minoriteter og det flerkulturelle samfunnet som vi så fint prøver å flette sammen.

Måtte siste skattekrone ha gått til den kvinnen.

Lenke til kommentar
kan noen der ute fortelle meg hva som egentelig er saken. alt jeg leser er ramin trekker seg, ramin løy, ramin ditt og ramin datt.

men jeg lurer veldig på hva som egentelig er saken her og hvorfor hun må gå?

herregud mann, gå inn på VG, Nettavisen eller hva du vil og les

Lenke til kommentar
Im happy. Ikke uventa

Det er allerede en tråd om denne saken, nemlig min!

Haha, nå er den MIN :)

Mobere hele gjengen av Dere !!!

Hvis Ramin-Osmundsen er representativ for alle utlendiger i dette landet håper jeg dere kommer dere tilbake der dere kommer fra, for makan til løgner skal du lete lenge etter. Faktum er at hun fikk denne jobben pga. sin bakgrun, at hun ikke egentlig hadde god nok kompetanse ser vi vel idag ;)

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...