daubyj Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til tross for navnet, ”Jumper” er ikke noe å hoppe i taket for. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var redd det skulle komme en slik anmeldelse. Hadde dog håpet på en skikkelig fet film, men det viser seg at den er middels Vi får se hva jeg syns etter jeg kommer hjem fra kinoen imorgen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nå jeg skal si "Hva var det jeg sa" ? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hjemme fra kinoen. Dette er hollywood på sitt "beste". Meningsløs film, dårlig action, lite story, ikke overbevisende skuespillere, kjip soundtrack, lite spenning. Denne filmen kunne vært så eksremt mye mer. Hvorfor fikk vi så og si ingen info om paladins? Haydn er en møkkaskuespiller, det er heelt sikkert Lenke til kommentar
notorled Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Synd egentlig, anmeldelsen fikk bekreftet det jeg fryktet fra start av, at han hadde fått for mye penger i lommeboken. Bourne filmene var enestående og har lagt bane for en evolusjon. Men som sakt, evolusjon, det kommer nok ikke med det første. : - ) EDIT: Det skal sies at traileren er jevla fet og inneholder en del fete actionsekvenser(ikke den standard mølja som f.eks "WANTED" har. ) Endret 17. februar 2008 av Delroton Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Halvkjedelig action, noen kule scener som følge av hvordan teleporteringen ble visualisert men alt i alt en helt middels film. Hayden er ikke særlig til skuespiller nei, og jeg likte ikke helt castingen av Jamie Bell, feil person for rollen Griffin. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jamie Bell som Griffin var jo omtrent det som passet best i hele filmen... Jeg syns og filmen var sånn middels. Idèen var god, men utrolig dårlig gjennomført. Jeg vil si at det var manusforfatterene som hadde slurvet - de kunne gjort så mye mer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hmm.. later til å være en skikkelig møkkafilm utifra anmeldelsr og meninger. Kanskje best å unngå å kaste bort penger på denne ja. Hehe fant denne artige kommentaren: The script and story is so bad that I had no option but to either burn down the cinema or go calm down with an early pint. The detectives were very understanding, but they still think I should have opted for the pint. I think it was worth it, nobody got burnt and they say I'll be out in under 2 years, so job's a goodun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg