Tomas SG Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg bestilte nylig et par spill fra england som lå rett under tollgrensen. Ifølge tollvesenets omreguleringskurser, så kom dem på 195 og 193. Disse ble sendt med en ukes mellomrom, men havnet i samme kolli. Nå må jeg betale MVA på 102,- og toll på 97,-. Anses dette som en feil eller noe man bare må regne med? Er det noe jeg kan klage på? Klar over at det er bedre å bare spørre tollvesenet, men de har stengt nå og jeg er fryktelig nyskjerrig. Overraskelsestoll er sure penger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Korleis kan det være same kolli om det vart sendt med ei vekes mellomrom? Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Nei, det kan du lure på. Ifølge mail fra butikken, så ble den første pakken sendt 05/02, og den andre 12/02. De ankom først i dag i samme pakke. På bilaget står det "1/1" på innhold. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Då har dei sendt varene i ein pakke og du kan ikkje klage til tollvesenet. Var det to forskjellige ordrer? Kanskje det eine produktet ikkje var på lager og dei sendte det i ein når det kom inn? Det er nettbutikken som er "syndaren" her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå