MrCoolGuy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Vel jeg leste her om dagen at man etter en stund hadde rett til lånevare dersom 360en var på reperasjon lenge. Da lurer jeg bare på hvor lenge må man vente?? Endret 14. februar 2008 av MrCoolGuy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du bør endre emnetittel til noe meir informativt. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 ok skal fikse det sorry Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du vil mest sansylig aldri få en lånevare på en spillkonsoll. For hvor lang tid det vil ta for reprasjon av xbox foreslår jeg at du tar et forumsøk. Det er nemmelig blitt diskutert en del ganger før. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 mange som spør om dette og andre som spør om hvor lang tid det tar å få igjen konsollen fra service. Hvorfor ikke bare å kjøpe en 360arcade som du da kan bruke mens konsollen er på rep.? Det er jo bare å flytte hdd over på den å fortsette der du slapp..... Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 mange som spør om dette og andre som spør om hvor lang tid det tar å få igjen konsollen fra service. Hvorfor ikke bare å kjøpe en 360arcade som du da kan bruke mens konsollen er på rep.? Det er jo bare å flytte hdd over på den å fortsette der du slapp..... Hvordan skal jeg da ikke bruke mange penger når 360en kommer tilbake. Det er jo ikke store vitsen med 2 360er. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 har 3 selv. 2 pal og 1 ntsc som microsoft ikke tålte at jeg hadde. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjøp en ny på Elkjøp, så leverer du den tilbake innen 30 dager. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Kjøp en ny på Elkjøp, så leverer du den tilbake innen 30 dager. Men får jeg alle pengene tilbake da?? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det skal du få Det er det ikke alle som gjør, noen folk som jobber på Elkjøp blir sure fordi du bruker 30dagers angreretten som Elkjøp har oppretta selv, skulle tro det gjekk penger ut fra dems sine lommer. Jeg fikk ikke lånevare, men heldigvis har jeg PS3 og Wii Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Eller bare si at dere har godt av en pause fra Xboxen og vente i de 2-3 ukene det tar før du får den tilbake! Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...icle1195406.ece Dersom det er sannsynlig at det vil ta lengre tid enn syv dager før du får konsollen tilbake, har du krav på lånegjenstand med en gang. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den artikkelen er vel i beste fall halvsann, den gløymer ein god del punkter F.eks urimeleg kostnad for selger. Tidsfristene er feile ( 7 dager er avhjelp utan tilbud om lånegjenstand) 1 månad er det som er urimeleg tid. Altså har selger 4 gonger så lang tid på seg før ein kan kreve heving. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er vel slik at en kun får lånegjenstand dersom man kan bevise et behov for en. Teit, ja. Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hmmm. Jeg får vente å se om jeg faktisk får en lånevare av EB Games. Jeg sente den avgårde for en uke sida omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå