FredrikE Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei! Har akkurat sett på ny pc og kommet over denne: -Ekte Windows Vista® Home Premium 32-bits -AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-64 -Opptil 1600 MHz systembuss som kjører i AC/DC-modus 35 Watt -L2-cache 512 kB + 512 kB -2 x 2048 MB -250 GB -Integrert 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN -802.11 pre-n -Bluetooth® trådløst nettverk -3 USB 2.0, 1 HDMI-kontakt, 1 VGA-port, 1 RJ11 modemkontakt, 1 RJ45 ethernet-kontakt, S-video TV-utgang, 2 hodetelefonutganger, 1 mikrofoninngang, 1 IEEE 1394, fjernkontroll-infrarødport (fjernkontroll tillegg), kabelforankringskontakt -NVIDIA® GeForce™ 8400M GS -Opptil 1615 MB grafikkminne totalt, med 256 MB dedikert Åssen er denne, og er det noen andre å annbefale til mellom 8400-10 000,-? Og hvor mye minne har skjermkortet? 254 mb? Den vil bli brukt til litt spilling (FM, TM Diablo, BF2+++) og nedlastning av musikk. Men også til å se film! håper på et raskt svar! Endret 14. februar 2008 av FredrikE Lenke til kommentar
FredrikE Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 ingen som vet?? Lenke til kommentar
Infinity Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Noen som vet noe om denne maskinen? Lenke til kommentar
bragea Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Noen som vet noe om denne maskinen? Jeg har hatt den et par dager nå. Kjøpte HP fordi de er nette og fine og virker så solide. Det inntrykket jeg har fått så langt er at det virker som en super maskin, har sett full HD film med den via HDMI utgang til plasma og det ble superb bilde. Maskinen er superrask, fin å se på og har gode spesifikasjoner. Var skeptisk til AMD prosessoren, men etter å ha prøvd å redigere litt film osv så er jeg ikke redd, det går som en drøm. Og da er det kjekt med masse minne (4 GB installert på denne). Skjermen er meget fin og klar og jeg skjønner ikke de som sier de trenger mer oppløsning.. den er blank og klar. Pass på at ikke du har lys mot den da blir det gjenskinn. Folk har delte meninger om Vista, men en ting er sikkert, elegant å se på og med 4 GB minne går det som en drøm. Likte godt miniprogrammene som fulgte med på skrivebordet, klokka, notisblokka, værvarslet, aksjekurs osv osv. Minuset med maskinen er nok vifta som jeg synes støyer litt mye, den går konstant (selv om det er vanskelig å høre den på det laveste hvor den stort sett holder seg) suser litt ekstra når du gir maskinen noe tungt å jobbe med. Det irriterer litt, men ikke nok til å si at jeg er misfornøyd. For maskinen er bra og Hp har de mest elegante maskinene mener jeg (for de som er oppptatt av det). Jeg spiller ikke, derfor kan jeg ikke vurdere hvordan den er til spill men grafikkortet er jo bra med 256 mb dedikert. Og som sagt HD film i full hd 1080p var ikke noe problem. Kjekt med fjernkontroll. jeg vil kanskje ikke si du skal spurte og kjøpe, men jogg og kjøp..... Endret 4. mars 2008 av bragea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå