0rcus Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 hey, har klart å herpe geforce kortet mitt spørsmålet mitt er om det i det heletatt er noe poeng å sende det tilbake (til iqdata.no). finner de det alltid ut selv om det ikke er fysiske skader på kortet? Noen som har noen erfaringer eller vet noe? Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 "vask" det og gjør det så pent som mulig... du har ikke noe å tape Lenke til kommentar
0rcus Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 herpe = skade Lenke til kommentar
psyco Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 pakk de pent inn og ring til dem og vær drit sur pga att kortet har slutta og funke også sender du det inn og maser med jevne mellomrom så er det ikke umulig att du får et tilbake! bare nekte for att du har gjort noe galt! gl Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg synes du kan kjøpe deg nytt kort jeg, når du herper det du har. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Klarte du å vræke det helt da ? Det fungerer ikke i det heletatt ? Det eneste du taper på å sende det tilbake er vel tid. Lenke til kommentar
0rcus Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 funker i 10 minutter før jeg får masse artifacts og skjermen blir sort :x Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 funker i 10 minutter før jeg får masse artifacts og skjermen blir sort :x Det vriker som et varmeproblem! Har du byttet kjøler? Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jepp... er nok bare det at det blir litt varmt. Hva har du gjort forresten ? Lenke til kommentar
0rcus Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 klokka det bare opp litt (og helt ned med en gang jeg fikk artifacts) :X har ikke bytta kjøler nei :-? har sendt inn kortet uansett, får prøve hvis jeg ikke får nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå