Gå til innhold

Hvor langt er Mass Effect?

FuJJi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei.

Jeg har spilt Mass Effect i 18 timer nå og kommet et stykke på main story.

Begynner og bli litt nervøs fordi jeg har nesten ikke gjort noen av sidequestene :dontgetit:

Nå er jeg redd for og bli færdig med main story før jeg får startet på de andre.

Er det slik at spillet fortsetter når du ha gjort main story, eller stanser det da?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har spilt Mass Effect i 18 timer nå og kommet et stykke på main story.

Begynner og bli litt nervøs fordi jeg har nesten ikke gjort noen av sidequestene :dontgetit:

Nå er jeg redd for og bli færdig med main story før jeg får startet på de andre.

Er det slik at spillet fortsetter når du ha gjort main story, eller stanser det da?

Sideoppdrag MÅ tas før man fullfører hovedoppdraget.

Dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg vet. Historien var så fengende at jeg klarte ikke gjøre annet en og fortsette med main story... Men nå ser jeg jeg begynner og nerme meg slutten... :hm:

Kort spørsmål til de som HAR runnet spillet:

Forsetter spillet ETTER at Saren er drept???

Vil bare ha et enkelt svar ;) Ikke si for mye ;)

Endret av Shadow2007
Lenke til kommentar
Hvis du bare freser rett for hovedoppdrag og vet nogenlunde hva du gjør tar det ikke lange tida. jeg prøvde det engang. rundt 13 - 14 timer.

Men gjør du alle side missions blir det godt over 20 et sted!:)

Det riktig! Brukte selv rundt 14/15 timer på å runde spillet. Tok ikke noen sideoppdrag siden jeg var så oppslukt i historien/hovedoppdraget. Utforsket ikke spillet noe særlig, men får ta en grundig gjennomgang av spillet når ME2 nærmer seg release.

Lenke til kommentar

Men man kan jo laste inn den karakteren man brukte i første gjennomkjøring, og for eksempel maxe ut paragon/renegade for å få litt fler quests, og våpen man ikke trente opp første gangen. Var også en del jeg gikk glipp av siden jeg ikke prioriterte elektronikk og slikt helt fra start, så sånn sett har jeg fortsatt en del å leke med. I tillegg til Bringing Down The Sky (som jeg hoppet over med vilje første gangen). Så slik sett kan man fortsette "der man slapp" etter man er ferdig med Citadel. På en måte.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tenkte bare å si at nå har jeg spilt kanskje noe over 30 timer, og jeg er level 24, eller der omkring.. Lurer egentlig litt på hvor langt jeg har kommet og om jeg har mye igjen..

Liten spoiler (par oppdrag etter man har blitt Spectre):

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har blitt Spectre, og jeg fikk så 3 ledetråder, eller 3 missions.. Jeg har tatt Feros, og står igjen med de 2 andre..

Veldig bra spill, selv om det har sine "downsides" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...