FredrikFtw Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tror jeg brukte 25 timer første gang, og da fikk jeg gjort alle quests. Men så skifta jeg mellom easy og normal vanskelighetsgrad noen ganger da, så det har kanskje litt å si. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Lost Odyssey also caught my eye. Er det ute enda? noen som har prøvd det? Dette er omtrent som final fantasy med random encounters og turnbased combat.. Er du fan av FF vil du elske Lost Odyssey Lenke til kommentar
exmx Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 50 timer? Spillet er kanskje 20 timer hvis du gjør alle sidequests. ja jeg brukte ca 23 timer på å komme meg igjennom hele spillet der jeg utforsket alle planetene og gjorde alle sidequestene jeg kom over. Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei. Jeg har spilt Mass Effect i 18 timer nå og kommet et stykke på main story. Begynner og bli litt nervøs fordi jeg har nesten ikke gjort noen av sidequestene Nå er jeg redd for og bli færdig med main story før jeg får startet på de andre. Er det slik at spillet fortsetter når du ha gjort main story, eller stanser det da? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei.Jeg har spilt Mass Effect i 18 timer nå og kommet et stykke på main story. Begynner og bli litt nervøs fordi jeg har nesten ikke gjort noen av sidequestene Nå er jeg redd for og bli færdig med main story før jeg får startet på de andre. Er det slik at spillet fortsetter når du ha gjort main story, eller stanser det da? Sideoppdrag MÅ tas før man fullfører hovedoppdraget. Dessverre. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvis du bare freser rett for hovedoppdrag og vet nogenlunde hva du gjør tar det ikke lange tida. jeg prøvde det engang. rundt 13 - 14 timer. Men gjør du alle side missions blir det godt over 20 et sted! Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg vet. Historien var så fengende at jeg klarte ikke gjøre annet en og fortsette med main story... Men nå ser jeg jeg begynner og nerme meg slutten... Kort spørsmål til de som HAR runnet spillet: Forsetter spillet ETTER at Saren er drept??? Vil bare ha et enkelt svar Ikke si for mye Endret 27. mars 2008 av Shadow2007 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har vel brukt i overkant av 15 timer.. under 20.. Er på level 14, eller noe sånt.. (12/13?) Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kort spørsmål til de som HAR runnet spillet: Nei egentlig ikke. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvis du bare freser rett for hovedoppdrag og vet nogenlunde hva du gjør tar det ikke lange tida. jeg prøvde det engang. rundt 13 - 14 timer.Men gjør du alle side missions blir det godt over 20 et sted! Det riktig! Brukte selv rundt 14/15 timer på å runde spillet. Tok ikke noen sideoppdrag siden jeg var så oppslukt i historien/hovedoppdraget. Utforsket ikke spillet noe særlig, men får ta en grundig gjennomgang av spillet når ME2 nærmer seg release. Lenke til kommentar
freke Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Men man kan jo laste inn den karakteren man brukte i første gjennomkjøring, og for eksempel maxe ut paragon/renegade for å få litt fler quests, og våpen man ikke trente opp første gangen. Var også en del jeg gikk glipp av siden jeg ikke prioriterte elektronikk og slikt helt fra start, så sånn sett har jeg fortsatt en del å leke med. I tillegg til Bringing Down The Sky (som jeg hoppet over med vilje første gangen). Så slik sett kan man fortsette "der man slapp" etter man er ferdig med Citadel. På en måte. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg tok meg utrolig god tid igjennom hele spillet, tok alle oppdrag, utforsket alle steder og planeter osv. det tok meg 35 timer for å complete fant jeg ut Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tenkte bare å si at nå har jeg spilt kanskje noe over 30 timer, og jeg er level 24, eller der omkring.. Lurer egentlig litt på hvor langt jeg har kommet og om jeg har mye igjen.. Liten spoiler (par oppdrag etter man har blitt Spectre): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har blitt Spectre, og jeg fikk så 3 ledetråder, eller 3 missions.. Jeg har tatt Feros, og står igjen med de 2 andre.. Veldig bra spill, selv om det har sine "downsides" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå