abcdabcd Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nummeret var 55556187. De har visst ringt meg 5 ganger i løpet av dagen da jeg var på skolen... Veldig rart nummer, sjekka 1881.no og gule sider, men ingen treff... Noen som kan hjelpe meg? Det var rart... Var vel noe den som ringte ville si hvis vedkommene ringte 5 ganger? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjenner du noen på vestlandet da? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 sikkert en selger..de pleier å reservere seg fra telefonboken Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er politistasjonen i Bergen... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Eg kan koble inn ei venninne som jobbar i politiet og finna ut av dette Hvis det er ønskeleg. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Nummeret 55 55 61 61 går hvertfall til en faks hos Hordaland politidistrikt (ref).. Skulle tro de hadde hele nummerserien, da Edit: I og med at nummeret er "kjemperart" har jeg en følelse av at du blir særlig overrasket hvis det er politiet Endret 14. februar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Politistasjon i Bergen? WTF? Har vel ikke gjort noe ulovlig jeg da... Kanskje de ringte feil? I så fall ville det vært rart. De er jo politi. Scorpier, jeg sjekka litt opp, jeg så en del andre ulike 5555-nummer på 1881.no på Bergen Politistasjon. Men ikke 55556187. Rart dette her ass, finner ikke nummeret på nett. Noen som kan hjelpe meg? Vil ikke ringe tilbake, det er unødvendig hvis jeg ikke hører mer fra hvem enn som ringte... Endret 14. februar 2008 av Olav93 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) jeg søkte på folk.no Uansett vil jeg anta at de har reservert en bråte med nummer.. Er mange avdelinger. Du bør vente til i morgen, og ringe opp igjen. Oppgi nummeret som ringte, siden du mest sannsynlig vil komme til en resepsjon. Du vil sikkert bli oppringt i morgen også. Antar jeg. Endret 14. februar 2008 av scorpier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg søkte på folk.no Uansett vil jeg anta at de har reservert en bråte med nummer.. Er mange avdelinger. Du bør vente til i morgen, og ringe opp igjen. Oppgi nummeret som ringte, siden du mest sannsynlig vil komme til en resepsjon. Du vil sikkert bli oppringt i morgen også. Antar jeg. Får du sove i natt? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 jeg søkte på folk.no Uansett vil jeg anta at de har reservert en bråte med nummer.. Er mange avdelinger. Du bør vente til i morgen, og ringe opp igjen. Oppgi nummeret som ringte, siden du mest sannsynlig vil komme til en resepsjon. Du vil sikkert bli oppringt i morgen også. Antar jeg. Får du sove i natt? Jeg? Det får jeg nok. Bekymrer meg ikke for dette, det er ikke noe politiet skulle ha ringt meg for. Uansett så får jeg bare vente til i morgen. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du får håpe ingen kommer og banker på døra i morgen også da. hehe Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Vel, ingen ringte i dag. Kanskje bare feil nummer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå