Gå til innhold

[løst]Beste Mediacenter - XBOX360 eller PS3?


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og til Jan Erik.. Eg spør igjen, kor er risikoen?

Det er mange som sitter på gjerdet mtp. BD/HD DVD-krigen de i mellom ikke er over. Ved kjøp av ps3 er det ingen risiko for en HD-investering ettersom maskinen har flere bruksområder.

Kva i alle dagar... Denne maskina har ingenting med blu ray eller HD dvd og gjere. Skjønar ikkje kvifor du blandar inn desse optiske mediuma. Ein rip er ein rip, uansett om den kjem ifrå HD DVD eller Blu ray. Snakk om å spore av.

 

Det jeg trenger er et media center som er sonefritt, støtter universal fjernkontroll og har støtte for alt av de vanlige formatene.
Då anbefalar eg deg å få prøvd PCH A-100 snarast mogleg. Sikkert enklare sagt enn gjort.

 

 

Klarer den 1080p trådløs streaming?
Det er eg usikker på. Har berre testa den over kabla nettverk.
Lenke til kommentar
Når ble 1800 kroner en billig penge for noe sånt? Ble så absolutt ikke imponert av dette dessverre.
Med tanke på at tilsvarande tvix boks kostar over 3000-3500 er dette billig.

Men for all del, dersom du syns å konvertere, eller transkode er gøy, slå deg laus! :-)

VGA-kabel for 200 kroner, mini-jack-kabel for 40 kroner og vips så slipper jeg å streame noen ting som helst. Alt jeg trenger er på www.videolan.org

1800 kroner for en mediesenterboks er på ingen måte billig når den ikke har muligher for hverken DVD eller blu-ray. DVD-samlinga mi er jo det aller viktigste. PS3-en min spiller av alt jeg har av DivX og de HD-ripene jeg har vil jeg ikke betale 1800 kroner for å streame uansett hvor liten latencyen er når alt jeg behøver å gjøre er å plugge inn en VGA-kabel i PC-en og så fyre opp.

Lenke til kommentar

Gaz West

 

Takker for info!

 

Ser en del som blander kortene, sjakkbrikkene og ludospillet også.

 

Etter å ha slåss med både PS3 og 360'n for å få de til å gjøre det jeg vil de siste dagene, så lyder dette som et godt alternativ.

 

VGA ledning som en nevner over her løser ingenting. Det betyr enten en lang ledning fra kontor til stua. Eller en PC til i stua og enda en ledning til proj/tv. Samt booting av PC hver gang man skal noe.

 

On the fly transcoding senker kvaliteten og det er jeg ikke interessert i heller.

 

Xbox 360 og Media Center på PC-en gjør mye (men ikke alt) av det jeg vil, men 360'n bråker bare for mye rett og slett.

 

Jeg skal definitivt sjekke denne ut. Takker!

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
VGA-kabel for 200 kroner, mini-jack-kabel for 40 kroner og vips så slipper jeg å streame noen ting som helst. Alt jeg trenger er på www.videolan.org

1800 kroner for en mediesenterboks er på ingen måte billig når den ikke har muligher for hverken DVD eller blu-ray. DVD-samlinga mi er jo det aller viktigste. PS3-en min spiller av alt jeg har av DivX og de HD-ripene jeg har vil jeg ikke betale 1800 kroner for å streame uansett hvor liten latencyen er når alt jeg behøver å gjøre er å plugge inn en VGA-kabel i PC-en og så fyre opp.

Kvifor skriv du i denne tråden Nimrad? Eg ser du byrjar skrapa sablar, er det på grunn av at eg meiner PCH A-100 er eit betre media center enn PS3? (Og X360).

 

Eg prøver å informere folk om ein kjekk enhet eg kom over for ei lita tid sidan. Eg har sett opp og ned og i mente med folk her som ikkje er nøgde med løysninga PS3 og X360 idag tilbyr.

 

For all del, sjå på PCen du.

Eg likar å tru at eg har ei ryddig stue, ei estetisk løysning rett og slett. Passar seg utruleg dårleg med VGA kablar og laptopar liggande her og der då. Men for all del, slå deg laus.

 

Men i denne tråden diskuterar me PCH A-100. Vennligst hold deg til tema.

Eg er veldig klar i første posten. Det er ingen dvd spelar. Det er ingen blu ray spelar. Det er ingen HD DVD spelar.

Det er ein enhet som streamer over nettverket.

 

På førehand takk for at du enten diskuterar PCH A-100 frå no av.

 

@ Dr.Peedee: Ingen problem! Eg har bestillt til meg sjølv. Gledar meg utruleg mykje til den kjem. Kjem til å oppdatere denne tråden med erfaringar m.m då. Ser Norek forventar inn eit parti i byrjan av Mars.

 

@ Psilocybe: Jau! XBMC - ingen over, ingen ved siden av, eller noko slik. XBMC er per idag det ultimate innan media senter. Men utruleg trist å ikkje få nytta seg av HD moglegheita til den nye flotte TVen, eller kva? Reint funksjonsmessig har XBMC pr idag eit lite forsprang på PCH A-100 - sjølvsagt. Den kom jo ut for berre 6 månader sidan. (Er allereie komen over 5 FW updates).

Har sjølv hatt XBMC (og XBMP) i ein mannsalder. Er utruleg refreshing og endeleg få køyrd HD materiale rett ut i TVen min, rett frå eit SMB share, FTP server, HTTP server o.l.

Herlig!

Lenke til kommentar
Takk for tipset Gaz!

 

Denna så virkelig snop ut, og er utvilsomt en potensiell erstatning for XBMC. Ett lite spørsmål dog.. 1080p streaming over kabel.. Holder det plenty med 100mbps?

Hei Fhj!

 

Me har testa med diverse rips, som er i 1080p. Og dette har funka utruleg bra. Dette er filmar i matroska kontainer, i x264. Det me ikkje har prøvd, men skal prøve, er ein MPEG2 transport strøm på 40mbps.

 

Arctic Monkeys - Glastonbury 2007 (06/22/07) MPEG2 1080i 40Mbps f.eks.

Denne musikkvideoen har ein avg. bitrate på 40 Mbps. Noko som er vannvittig høgt. Har lest andre som har testa dette, og har sagt det er problemfritt. Det er store datamengder, men eit godt nettverk skal takle det fint.

 

Men til spørsmålet ditt Fhj, Jau. Det held med eit 100 mbps nett. Me har riktig nok testa på eit gbit nettverk, men PCH A-100 har berre 10/100 mbps LAN adapter. Filmane me har sett har gått smooth, utan noko teikn til hakking. Spoling er derimot ein litt keisam affære akkurat no. Men dette er fix som kjem i neste FW, iflg. utviklarane.

 

Håpar det svarte spørsmålet ditt Fhj!

 

The Popcorn Hour A-100 supports the latest high bitrate video formats (MPEG2 MP@HL, H.264 [email protected], VC-1 AP@L3 in TS of at least 40Mbps) to give you up to 1080p high-definition videos.
Sjå der ja. Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...