Gå til innhold

[løst]Beste Mediacenter - XBOX360 eller PS3?


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Ingen av dei.

post-84194-1202996630_thumb.jpgpost-84194-1202997165_thumb.jpg

(postar dette i felles kategorien under konsoll, på grunn av det er lite og ingen aktivitet i HTPC delen av forumet, og pga at det er mange med PS3 og Xb360 som ønskjer å streame HD materiale på ein enkel måte - og eg føler at korkje 360 eller PS3 leverar på noko som helst måte.)

 

Per idag tilbyr Sony og Microsoft ein noko 'gimped' løysning når det gjeld mediacenter.

Mange som meg, har hatt XBOX1 i mangfoldige år, og har kansje blitt bortskjemd med den utrulege funksjonaliteten den tilbyr saman med XBMC.

 

Skal du idag sjå HD film på XBOX360, bør det væra i WMV for at du skal sleppe å bruke dyrebare minuttar av fritida di på å konvertere. Det same gjeld stort sett PS3 si løysning, då denne også tilbyr eit utruleg skralt utval av kodekar, og støtte for konteinerar. Dei lanserte nett XVID støtte begge to, men etter [mine] standardar, er dette alt for dårleg i 2008. Det ligg heilt sikkert meir bak dette, men dette har lite og ingenting å bety for min del som 'consumer'. Det fins veiar rundt dette, ved hjelp av f.eks transcoding, konvertering m.m -- men dette er lite optimalt, og tek mykje meir tid enn det er verdt.

 

Eg blei for kun kort tid sidan gjort klar over ein liten boks som heiter "Popcorn hour".

Eg måtte flire litt når ein kamerat av meg snakka om den. Eg tenkte med meg sjølv at namnet var lite flatterande, og at eg 'trudde det, når eg såg det'.

 

Etter å ha lekt meg med, og testa denne boksen grundig, er eg frelst.

Me tok med boksen, som veg ca 2kg, og er på størrelse med eit A4 ark(sjølvsagt litt tjukkare -- for den som ikkje skjønte dette) heim til meg. Kopla den til HDTVen med HDMI kabelen som fulgte med. 2 minutters setup, og me var klar. Den fann automatisk alle shares eg hadde på PCen min i det andre rommet. Eg valde siste episode av Terminator i 720p. Boksen tenkte seg om i rett over eitt sekund, og episoden starta.

 

Wow. Der var eg seld. Biletkvaliteten var fantastisk. Dette er loss-less streaming. Etter dette køyrde me Michael Clayton 1080p. Akkurat same resultatet som med føregåande TVrip i 720p. Utruleg kvalitet, ingen teikn til hakking i biletet i det heile tatt. Begge testane vart utført på videoar i x264 og mkv konteineren. Me testa også andre klipp i xvid/divx, wmv -- ja, alt me kom over. Alt blei streama over eit vanleg share ifrå ein PC med windows.

 

Dette er boksen eg har leita etter. Det blir ikkje enklare!

 

Popcorn Hour A-100 teknisk info:

 

A-100

 

Popcorn Hour lar deg spille av digital video, audio samt vise foto fra mengder av ulike kilder direkte på din TV.

 

For avspilling kan du bruke benytte PC, NAS, digital kamera, USB mass storage produkter (flashminne/HDD/DVD-spiller), intern HDD og direkte via Media Service Portal.

 

Den kan også annvendes som NAS, Bitorrent tracker og nedlasting, dette uten å ha din PC igang

 

Popcorn Hour A-100 støtter også de seneste formatene (MPEG2 MP@HL, H.264 [email protected],

VC-1 AP@L3 i TS på minst 40Mbps) for å levere 1080p high-definition video.

 

A-100 støtter også peer-to-peer Internett TV streaming fra SayaTV samt YouTube, Google Video og Metacafe Service Portal Popcorn Hour A-100:s firmware er oppgraderbar for å muliggjøre en flyt av nye funksjoner og kompatibilitet.

 

 

Specification :

 

Connectivity:

Bonjour

UPnP SSDP

DLNA

Windows Media Connect

Windows Media Player NSS

SMB

NFS

HTTP servers: myiHome, WizD, SwissCenter, MSP Portal BitTorrent P2P NAS access : SMB, NFS, FTP Web services

 

Video :YouTube, Google Video, MetaCafe, VideoCast, DL.TV, Cranky Geeks Audio : iPodcast, Radiobox, ABC News, Jamendo Photo : Flickr, Picasa RSS feed : Yahoo! Weather, Yahoo! Traffic alerts, Yahoo! Stock, Cinecast, Traffic Conditions.

Peer-to-peer TV : SayaTV

Internet Radio : Shoutcast

Media files supported

 

Video containers:

MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V)

MPEG1/2 PS (M2P, MPG)

MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS) VOB AVI, ASF, WMV Matroska (MKV) MOV (H.264), MP4, RMP4 Video codecs:

XVID SD/HD

MPEG-1, MPEG-2, MPHL, MPEG-4.2, ASP@L5, 720p, 1-point GMC, WMV9, MP@HL, H.264

BP@L3

[email protected]

[email protected]

[email protected]

VC-1

AP@L3

Audio containers:

AAC, M4A, MPEG audio (MP1, MP2, MP3, MPA), WAV, WMA

Audio codecs:

WMA, WMA Pro, AAC, MP1, MP2, MP3, LPCM

Audio pass through : DTS, AC3

Photo formats : JPEG, BMP, PNG, GIF

Other formats: ISO, IFO

Subtitle formats : SRT, SMI, SUB, SSA, DRM

 

Cardea DRM (WMDRM-ND)

Chipset:

Sigma Designs SMP8635

Memory:

256MB DDR SDRAM, 32MB Flash

Audio/Video outputs

 

HDMI v1.1 (up to 1080p)

Component Video (up to 1080i)

S-Video

Composite Video

Stereo Analog Audio

S/PDIF Coax Digital Audio

Interface

 

2x USB 2.0 host

Parallel ATA

Network

 

Ethernet 10/100

Power

 

12V DC, 3A

Dimension

 

Width 10.5"(270mm) x Depth 5.25" (132mm) x Height 1.25" (32mm) Weight

 

2.2 lbs (1Kg)

Package Content

 

NMT A-100 (HDD not included)

100~240V Power Adapter and EU-cord

1.5M length HDMI cable

Remote Control with 2 "AAA" batteries

Quick start guide

 

 

 

SÅ, ER DU LEI AV Å SLOST MED PS3 ELLER X360 FOR Å STREAME HD MATERIALET DITT?

Eg anbefalar alle som leitar etter ei GOD mediacenter løysning om å kikke nærare på denne saken. Den ligg på komplett.no til ca 1800 kroner.(!) Det er ei utruleg maskin, til ein billeg penge.

 

Spør meg gjerne dersom du lurar på noko, eg kan ikkje svara på alt, men skal gjere så godt eg kan! :-)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne (info-ish)tråden var til dei som ønskjer å streame f.eks mkv filer rett over nettverket, utan å slost med nokon av omvegane du må gå rundt ved bruk av konsollane.

 

Optisk drev har ingen ting med saka å gjere. Og kva risiko?

Forøvrig er både PS3 og 360 gigantiske iforhold til A-100 boksen.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Klar over at det var en streamingtråd, men du skrive selv, beste mediasenter - xbox360 eller ps3? Med ps3 får man mange avspillingsmuligheter i en enkelt boks. Ferdig.

 

Risiko mtp. neste generasjons filmformat.

 

Sålenge man kjører "original linje" så går det som regel som designet.

Lenke til kommentar
Klar over at det var en streamingtråd, men du skrive selv, beste mediasenter - xbox360 eller ps3? Med ps3 får man mange avspillingsmuligheter i en enkelt boks. Ferdig.

 

Risiko mtp. neste generasjons filmformat.

 

Sålenge man kjører "original linje" så går det som regel som designet.

Med tanke på at HD DVD og Blu ray nesten nettop har "byrja å ta av" -- trur eg ikkje at ei forandring der er rett rundt hjørna. Og dessuten om det skulle komma ein ny type kodek, eller ein ny type kontainer, er det berre å flasha firmwaren. Easy as cake.
Lenke til kommentar
Klar over at det var en streamingtråd, men du skrive selv, beste mediasenter - xbox360 eller ps3? Med ps3 får man mange avspillingsmuligheter i en enkelt boks. Ferdig.

 

Risiko mtp. neste generasjons filmformat.

 

Sålenge man kjører "original linje" så går det som regel som designet.

Med tanke på at HD DVD og Blu ray nesten nettop har "byrja å ta av" -- trur eg ikkje at ei forandring der er rett rundt hjørna. Og dessuten om det skulle komma ein ny type kodek, eller ein ny type kontainer, er det berre å flasha firmwaren. Easy as cake.

 

...

 

Jeg tenker Blu-Ray (evt HD DVD) er neste generasjons format.

Lenke til kommentar

Virker som folk her ikke helt skjønner hva det er snakk om og har sannsynligvis aldri vært borti XBMC. Hvis man har brukt XBMC daglig så skjønner man hva som er problemet med PS3 og xbox 360. Denne skal definitivt sjekkes ut for min del. Jeg føler bare ett utrolig savn etter noe som kan streame x264 og mkv-konteinere over nettverket. Venter egentlig på at linux-versjonen av XBMC skal komme opp på ett brukbart nivå, men jeg er redd det kommer til å ta veldig lang tid før det skjer. Uten at jeg har fått sjekket noe om denne boksen ennå, så tror jeg kanskje ikke det blir noe reelt alterativ til XBMC pga grensesnitt og mangelen på streaming rett fra rar-arkiver. Men for all del, 1800 kroner er billig i forhold til å bygge en HTPC som gjør akkurat det samme.

 

Noen kjappe spørsmål:

Hvordan er responsen på grensesnittet?

Hvordan er støynivået? (ganske utrolig hvis det ikke er noen vifte i den)

Lenke til kommentar

Boksen er viftelaus. Men monterar du HDD er det lurt å sette i ei lita vifte. Så den er 100% støy fri.

Jau, ser på svara fra f.eks Nimrad at han skjønar ikkje kva det går i. Men det får væra opent for diskusjon, ein anna stad.

 

Responstida er ikkje eksisterande. Menyar og slikt svarar i det du trykker på fjernkontrollen. Når ein startar og streame, går det i underkant av 2 sekund før filmen er starta. Me hadde ein gjennomsnitt på 1,5 sekund når me starta HD filmar på 5-10GB.

 

Streaming ut av rar er dog ingen problem. Fins ein plugin til det. Det er komen ut ein 3rd party plugin, som let deg streame rett utav .rar arkiv. Det funkar glimrande.

 

Og til Jan Erik.. Eg spør igjen, kor er risikoen?

Lenke til kommentar
Virker som folk her ikke helt skjønner hva det er snakk om og har sannsynligvis aldri vært borti XBMC. Hvis man har brukt XBMC daglig så skjønner man hva som er problemet med PS3 og xbox 360.
Stemmer. Me blei bortskjemde med XBMC. Dette er eit utruleg bra alternativ. Sjølv om GUIet på ingen måte er betre pr idag, er det eit fullgodt alternativ.

 

Såg siste Prison Break og Terminator, Sarah Connor Chronicles i 720p igår.

Heilt fantastisk!

 

Popcorn hour? :D
A-100 ....

 

Eller PCH A-100, om du vil.

Ja, til og med NMT A-100

(Networked media tank)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Det er mange som sitter på gjerdet mtp. BD/HD DVD-krigen de i mellom ikke er over. Ved kjøp av ps3 er det ingen risiko for en HD-investering ettersom maskinen har flere bruksområder.

 

Det er sikkert her Popcorn Hour har fordelen, siden den gjør en ting, og gjør den tingen bra tydeligvis. Dedikerte enheter pleier å gjøre det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...