sandman Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har prøvd før, men jeg ble ikke så mye klokere, så jeg prøver igjen. Er det noen som kan gi meg navnet på et skikkelig bra diagnose-program? Så jeg kan finne ut hva som er feil på en pc på en "enkel" måte. Eller er fortsatt chkdisk/scandisk/format c: det eneste som duger? :-? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Om du bruker norton utilities. Er ett bra program til å rydde opp i all rotet etter at du sletter noen programmer. Det kjører eg vær gang eg har slettet noe på pc'en min, og finner noen reg nøkler og snarveier som ikke uinstall klarer å fjerne. Lenke til kommentar
sandman Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Litt på siden av det jeg tenkte på, jeg tenkte noe mer i sjangeren aida32 og SiSoft Sandra. De er ganske gode programmer, men jeg er på utkikk etter et program som er enda mer avansert. Nå har jeg dog kun prøvd SiSoft Sandra Standard, ikke Pro. Er jeg kravstor? :smile: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Om du kjøper norton systemworks så får du med masse diagnose programmer. Synes det er veldig greit å kjøre jeg. Tar scandiskdefrag i bakgrunnen mens du jobber + masse andre nyttige programmer. Kan sjekke om alt fra hd til minne virker skikkelig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Joda system works 2003 er bra det, men er mye der som eg mener du ikke har brukt for. Har norton utilities 2002 og antivirus 2003, og NIS 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå