Gå til innhold

Her er de beste Firefox-utvidelsene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utvidelser:

- Nettby 2...

- Permatabs + favconize tabs (gjør tabbene små pluss at de ligger der konstant)

- Stylish (personlig utseende for mange websider)

- Ui-Tweaker (flytter tabbene ned++)

- Drag de go (merk tekst+dra for å søke, hold og dra link for å åpne i ny tab++)

- Adblock pluss (med alle filterlisteabbs)

- FoxyTunes (styre Foobar direkte i fra Firefox (Støtter Winamp og de fleste andre også)

Tema:

MacfoIIGraphite

Lenke til kommentar

Firebug er helt konge! Hvis du ikke vet hva det er, så har du nok ikke bruk for det...

Prøvde den der "SamePlace"-driten. Ville ikke la meg sette opp MSN-login, og den klarer ikke logge seg på googletalk. Og dette skal liksom være en av de tre beste addons?? I think not.

Lenke til kommentar
Jeg ser at veldig mange her bruker Adblock. Jeg synes egentlig det er et dumt program, fordi det ødelegger livsgrunnlaget til nettsteder som hardware.no, som jo er reklamefinansiert. Selv velger jeg å ikke bruke det, jeg har tross alt båndbredde nok...

Jeg er i utgangpunktet enig med deg. Men, jeg er drit lei blinkende flash reklamer full av lydeffekter, eller reklamer som følger scrollingen min nedover en nettside, eller andre forstyrrende popups.

Og dessuten har jeg blitt vant med å kun å se det redaksjonelle innholdet på nettsider, og det er lite aktuelt å gå tilbake til min internett barndom, uten reklame filtre. :)

Kunne ikke vært mere enig. Er ikke få ganger jeg har sett en film som har hatt dårlig lyd på kvelden for så å surfe litt på vg før jeg legger meg. Er uheldig og får musa over en lydreklame mens volumet omtrent er på fullt. Da hopper subben ut vinduet og ligger og griner i veikanten.

Finnes det en utvidelse som gjør at man kan få en bookmarks linje til? Får ikke plass på den enkle som er der nå

Lenke til kommentar
Finnes det en utvidelse som gjør at man kan få en bookmarks linje til? Får ikke plass på den enkle som er der nå

Har du prøvd "Smart Bookmarks Bar"? Den gir deg ikke en linje til, men krymper alle linker til ikoner så det tar mye mindere plass. (Som ble anbefalt i en post her et sted)

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
Prøvde den der "SamePlace"-driten. Ville ikke la meg sette opp MSN-login, og den klarer ikke logge seg på googletalk. Og dette skal liksom være en av de tre beste addons?? I think not.
du prøvde kanskje ikke hardt nok, funker fint her. jeg foretrekker dog gtalk / meebo
Lenke til kommentar

Kan ikke leve uten min Session Manager addon.

Kjekkeste jeg noen sinne har hatt til Firefox, lagring av der jeg surfet sist og kan lett ha en liste med forums og nettsider jeg sjekker daglig uten å måtte huske ett tonn med URL'er.

Er også mye bedre enn FireFox sin egen innebygde som mister listen støtt og stadig, denne her husker flere lister og har flere backuper så du kan raskt komme deg tilbake om det skulle krasje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...