abene Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mozilla har kåret de beste utvidelsene for nettleseren sin. Les mer Lenke til kommentar
mads Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Firebug er et must for meg Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg klarer meg ikke uten Smart Bookmarks Bar (en plugin som gjemmer teksten og gjør ikonene på bokmerkelinja mindre) https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4072 Endret 14. februar 2008 av Joker_meg Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var mange innovative, om noe spesielle utvidelser. Sjøl bruker jeg kun ting som gir meg litt tilpasset funksjonalitet i forbindelse med standard browser-bruk: - CS Lite - NoScript - Foxmarks - Download Statusbar - Easygestures Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Firebug er uten tvil et must. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Adblock + Filterset G Updater Og vips, så kan hw siden lastes på halve tiden. EDIT: Får ikke SamePlace Addon'en til å virke med MSN.. Andre? Endret 14. februar 2008 av todda7 Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Adblock Plus... Mange av de andre plugin jeg har installert kunne jeg klart meg uten, men Adblock er et must! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bruker hele tiden All-in-one gestures. Kjempesmart! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Her går det i Ad Block Plus og den glimrende Adblock Plus: Element Hiding Helper som fjerner alle tomme bokser eller felt i nettsidene, gjerne etter at Ad Block har fjernet reklamen som lå der. Bruker den hardt på HW.nos sider oppgraderingen av nettstedet. Anbefales!! Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Linkification er gull når man surfer på forum, hvor folk har en tendens til å bare kopiere inn linker. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 - AdblockPlus /m filterset G - NoScript - Torbutton - Download statusbar - Download helper (last ned youtube/break/etc videoer) - DownThemAll (Download manager m.m) - Firebug - Useragent Switcher - CustomizeGoogle Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Adblock+ og Foxmarks er vel det første jeg installerer på en ny firefox installasjon (når jeg ikke bare kopierer hele profilen da). Etter de følger Download Statusbar, PDF Download, Tabbrowser Preferences, Firebug, FireFTP og IE Vew Lite. Skal jeg velge kun en favoritt må det nok være Foxmarks. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Selv er jeg nokså avheging av disse: - AdBlock Plus - AdBlock Filterset.G Updater - British English Dictionary - Del.icio.us Bookmarks - Download statusbar - FasterFox - FlashGot (med FlashGet) - IE Tab - Norsk Bokmål og Nynorsk ordliste De er hovedsaklig grunnen til at jeg ikke klarer meg med noen andre nettlesere enn FireFox Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mine favoritter: - Adblock (brukes ikke på hardware.no, akam, amobil osv) - Norske ordlister - BBCodeXtra - Flashblock - ForecastFox - TabMix plus (bruker kun en av knappene der: en lukk-fane-knapp) - Yahoo mail notifier Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 bruker Firebug og Download Statusbar Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vinneren var den britiske utvikleren Tony Farndon, som laget programmet Minimap Sidebar. Dette er en utvidelse som gjør det mulig for Firefox-brukere å lese kart fra både Google, Yahoo og Live Local, uavhengig av nettleservinduet. Så.. den mest innovative Firefox addon-en er et "program" som lar deg åpne Google Maps i et nytt vindu? Whoopde-f******-doo Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg ser at veldig mange her bruker Adblock. Jeg synes egentlig det er et dumt program, fordi det ødelegger livsgrunnlaget til nettsteder som hardware.no, som jo er reklamefinansiert. Selv velger jeg å ikke bruke det, jeg har tross alt båndbredde nok... Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vinneren var den britiske utvikleren Tony Farndon, som laget programmet Minimap Sidebar. Dette er en utvidelse som gjør det mulig for Firefox-brukere å lese kart fra både Google, Yahoo og Live Local, uavhengig av nettleservinduet. Så.. den mest innovative Firefox addon-en er et "program" som lar deg åpne Google Maps i et nytt vindu? Whoopde-f******-doo Ja ... litt rart. Jeg har ikke hørt om noen av addon-ene som er nevnt i konkurransen, og jeg tror ikke noen av dem er på recommended eller most popular listen til firefox. Lenke til kommentar
oyvindne Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Litt moro at 4 av de top 12 FF plugins ser ut som blåkopi av funksjoner i opera Men det er jo igrunn bra, siden jeg tenkte jeg skulle teste FF litt nå, og da vil jeg jo gjerne få det til å funke som opera Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva er firebug til? Lastet det ned og innstalerte det, men klarer ikke finne programmets bruksområde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå