Gå til innhold

Her er de beste Firefox-utvidelsene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv er jeg nokså avheging av disse:

- AdBlock Plus

- AdBlock Filterset.G Updater

- British English Dictionary

- Del.icio.us Bookmarks

- Download statusbar

- FasterFox

- FlashGot (med FlashGet)

- IE Tab

- Norsk Bokmål og Nynorsk ordliste

De er hovedsaklig grunnen til at jeg ikke klarer meg med noen andre nettlesere enn FireFox :p

Lenke til kommentar
Vinneren var den britiske utvikleren Tony Farndon, som laget programmet Minimap Sidebar. Dette er en utvidelse som gjør det mulig for Firefox-brukere å lese kart fra både Google, Yahoo og Live Local, uavhengig av nettleservinduet.

Så.. den mest innovative Firefox addon-en er et "program" som lar deg åpne Google Maps i et nytt vindu? Whoopde-f******-doo :)

Lenke til kommentar

Jeg ser at veldig mange her bruker Adblock. Jeg synes egentlig det er et dumt program, fordi det ødelegger livsgrunnlaget til nettsteder som hardware.no, som jo er reklamefinansiert. Selv velger jeg å ikke bruke det, jeg har tross alt båndbredde nok...

Lenke til kommentar
Vinneren var den britiske utvikleren Tony Farndon, som laget programmet Minimap Sidebar. Dette er en utvidelse som gjør det mulig for Firefox-brukere å lese kart fra både Google, Yahoo og Live Local, uavhengig av nettleservinduet.

Så.. den mest innovative Firefox addon-en er et "program" som lar deg åpne Google Maps i et nytt vindu? Whoopde-f******-doo :)

Ja ... litt rart. Jeg har ikke hørt om noen av addon-ene som er nevnt i konkurransen, og jeg tror ikke noen av dem er på recommended eller most popular listen til firefox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...