Gå til innhold

HTC touch cruise ringetoner...

lemi3989

Anbefalte innlegg

Sitter med en nyinnkjøp HTC telefon, må si det ergrer meg sykt at man ikke kan forandre språk..

Men det går seg nok til.

Uansett, jeg har installert den på dataen, overført noen sanger som jeg finner i telefonen og alt, men hvordan kan jeg sette en av disse sangene som ringetone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på musikkavspilings programmet. Ikke Windows Media Player altså. Finn en sang som du vil ha som ringetone, trykk "bruk som ringetone". Nå vil du kunne klippe sangen som du vil. Så trykker du "lagre".

Gå inn på lydinnstillinger i setup-mappen, finn frem "inkommende samtaler", skroll ned, og sangen din skal ligge der.

Skal også nevnes at ringetonen vil lagres i telefonminnet. Så etter en stund når du har skiftet ringetoner, så kan det være en god ide å slette de gamle fra telefonminnet. Da går du inn på filutforskeren, inn på Windows-mappen, trykker deg inn på "Rings", skroller ned, så finner du dem. :)

For å skifte språk på mobilen, så må du nok flashe ROM'en med det språket du foretrekker. Men skal også nevnes at da vil garantien ryke.

Dette er da unødvendig vanskelig. Men men.. Life is life.. (na na nanana)

Lenke til kommentar
Seriøst? Du kan ikke forandre språk? Kan mann ikke bestille den med engelsk fra butikken?

Det var godt jeg leste dette. Hadde tenkt å kjøpe den imorgen....får utesette det da.

Du kan selvfølgelig bestille den med engelsk, men du kan ikke skifte til norsk språk fra menyen. Da må du flashe ROM'en med en norsk ROM.

Er du halvgod i engelsk, så skal det jo gå fint med engelske menyer. Eller?

Lenke til kommentar
Seriøst? Du kan ikke forandre språk? Kan mann ikke bestille den med engelsk fra butikken?

Det var godt jeg leste dette. Hadde tenkt å kjøpe den imorgen....får utesette det da.

Nei. Og her i Frankrike, så kan man ikke engang få bestilt på engelsk! Tenkte skitt au, dette går seg sikkert til, men jeg blir riv ruskende gal her.

har forresten klart å legge inn sang som ringetone. Nå sitter jeg bare og river meg i håret over den hersens emailen at jeg blir sprø (og det hjelper jo IKKE å sitte å bare halvveis forstå alt som står skrevet på fransk....)

En ny tråd fra meg ganske snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...