Gå til innhold

Kingdom Hearts III kommer snart sammen med Final Fantasy XIII


TheExcalibur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å legge diskusjonen om hvorvidt FF er barnslig eller ikke død: Tidus, Vaan, Rikku, Yuffie, Selphie etc. Det er jo minst to karakterer i hvert eneste FF-spill som er designet og "oppførerer" seg som fjortissjenter. Nå har nok dette mer med kåte japanere enn det har med Square som ønsker at FF-serien skal være mest mulig familievennlig, men å prøve å sette FF-serien på toppen av en pillar som langt mer modent enn Kingdom Hearts-serien blir bare for dumt. I hvert fall hvis man tar hensyn til FF etter FF VII, hvor fjortissfaktoren har tatt helt av.

 

Jeg liker Final Fantasy, men å nekte å prøve Kingdom Hearts fordi det er for barnslig og samtidig like f.eks: Final Fantasy X....den virker litt vel tynn for min del.

Lenke til kommentar

Helt enig med overnevnte, har aldri hatt PS før så FFXII er mitt første møte med FF universet siden FF1, 2 og 3.

 

Det første som slo meg var jo som personen over sier fjortisfaktoren som er enorm. Vaan og penlope blir litt for barnslige, mulig det tenner japanerne, men mja.. Uansett tar jeg meg selv i å bli hekta, runda nett 11timer spilling, og koser meg mer og mer :)

Lenke til kommentar
Er ikke fastsatt noe offisielt enda, men jeg antar det. Hvis det ikke kommer på PS3 så kommer det nok på WII, jeg tviler på at Disney og Square hopper over til MS nå.

 

Vil anta at de lager et rimelig pent og grafisk spill, så at det bare skulle komme på Wii ville vært litt pussig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...