Gå til innhold

Kingdom Hearts III kommer snart sammen med Final Fantasy XIII

TheExcalibur

Anbefalte innlegg

Du burde nok spille Kingdom Hearts I og II for å få med deg historien ja. Men det er absolut noe jeg råder deg til å gjøre, ihvertfall hvis du liker Final Fantasy, Disney eller andre action-rpg spill.

Ganske glad i FF ja. Får se hva jeg får tid til etter hvert.

EDIT:Jeg har nå sitte å sett litt på filmer på youtube og jeg irriterer meg grønn over Disney figurene.Hvorfor er de der, kunne de ikke bare satt inn noen andre figurer...Har de store roller i spillet?

Man tenker kansje ikke over at det er idiotiske disney figurer der når man kommer litt inn i spillet :hmm:

Noen som vet om Disney og co vil ha en sentral rolle i det nye spillet også?

De vil nok ha en ganske sentral rolle i neste spill også, det hadde ikke vært Kingdom Hearts spill om Disney ikke var der, mener jeg i alle fall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hah. Hva med hovedpersonene i FF-spillene? Mer femi og barsnlig fjortisshelter skal du lete lenge etter! FF-serien er langt fra voksen på dette plan, den er heller ikke realistisk. Uansett mener jeg at det ergameplayet, i form av utfordringene du blir servert, som sier om et spill er barnslig eller ikke. Hvordan karakterene ser ut bør ikke ha mye å si.

Jeg er uenig der.

Cloud Strife kan for eksempel ikke måle seg med Donald og ihvertafll ikke Sepiroth i advent children så klart.

De er kule.

Gjør kule moves og kan fighte.

Kule klær og sveis og våpen.

Lenke til kommentar
Hah. Hva med hovedpersonene i FF-spillene? Mer femi og barsnlig fjortisshelter skal du lete lenge etter! FF-serien er langt fra voksen på dette plan, den er heller ikke realistisk. Uansett mener jeg at det ergameplayet, i form av utfordringene du blir servert, som sier om et spill er barnslig eller ikke. Hvordan karakterene ser ut bør ikke ha mye å si.

Jeg er uenig der.

Cloud Strife kan for eksempel ikke måle seg med Donald og ihvertafll ikke Sepiroth i advent children så klart.

De er kule.

Gjør kule moves og kan fighte.

Kule klær og sveis og våpen.

Nå klarer jeg faktisk ikke skjønne hva du mener..

Cloud kan ikke måle seg med Donald? Så du mener både Donald og Sephiroth er kulere/mindre barnslige enn Cloud.. Logikk please?

Ja FF-karakterer har som regel en litt dypere personlighet enn hva Sora har, men historien er fremdeles på FF-nivå og den blir absolutt ikke noe barnsligere av de har inkludert disney-karakterer..

Lenke til kommentar
Nei, du misforstår Både Cloud Strife og Sephiroth er mye kulere enn Donald.

Faktisk Donald er ikke kul i det hele tatt.

Han er bare en and.

Da må du omstruktere setningen til at Donald ikke kan måle seg med Cloud og Sephiroth :)

Donald er way cool på sin egen måte, men selvfølgelig skal det ikke stikkes under en stol at Kingdom Hearts er laget for et litt større spekter av aldersgrupper enn ens vanlige Final Fantasy.

Disney appelerer til mindre barn, men gjør det det mer barnslig av den grunn? Vil de få med seg tyngden av historien? Å kalle det barnslig blir feil, fordi historien er langt fra barnslig. Det blir som å kalle Ocarina of Time for barnslig fordi en spiller Link som ung.

Lenke til kommentar

wtf? Donald er jo den eneste fete Disney karakteren!

Cph kan han måle seg med Cloud og Sephiroth!

Uansett blir det i alle fall gaming av Kingdom hearts snart... Må bare få tv'n min.. spille gjennom Lost Odyssey, Mass Effect, Orange Box, Assassins Creed, Metroid Prime 3.. Fullføre GoW1&2.. Så tenker jeg det blir KH 1 og 2 sin tur jeg.. :) Det kommer aaaltfor mange spill til at det er mulig å få spilt gamle spill nå..

Lenke til kommentar
Hmmm, jeg så noen helt andre enn Sora og Co.

Jeg så tre riddere jeg.

Noen andre.

Ja, det er fordi handlingen i Birth By Sleep foregår før Kingdom Hearts 1. Kingdom Hearts Insider har en ypperlig side om spillet Birth By Sleep.

Det kommer også et annet spill i Kingdom Hearts serien som heter Kingdom Hearts: 358/2 Days.

Og forøvrig vil jeg også kommentere til posten din litt her opp om Advent Children på Blue Ray, den er ikke bekreftet release utenfor Japan...enda...er jo lov å håpe.

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...