Gå til innhold

Kingdom Hearts III kommer snart sammen med Final Fantasy XIII


TheExcalibur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkle farger?

Er det så vanskelig å forstå?

Jeg trur du skjønner poenget mitt.

Jeg trenger ikke å komme med en lang avhandling for det.

Nei jeg skjønner faktisk ikke i det hele tatt. Er noen som har enkle farger, så er det nå ihvertfall Squall? Sort, grått, brunt, mer sort. Cloud går også kledd i mye av det samme nå om dagen (post-advent-children) My lakk og lær. ;)

 

Disney universet, ihvertfall i KH, er preget av en noen enorme fargekombinasjoner og det er lyst og flott. Enkle indeed:P </irony>

 

Om jeg skal tolke det, så ser du fremdeles på Disney som "barnslig", og på wii som barnslig, noe som jeg ikke akkurat får til å holde mål...

 

Men meg om det.

Lenke til kommentar
Speisa tråd.

Men dog underholdende.

Jeg håper Kingdom Hearts III kommer til PS3.

Spilte 1'eren og likte godt det.

Spilte også eneren og likte det godt. Har lyst å spille toeren, og treeren også.

 

Håper Kingdom Hearts III kommer til Wii, selv om jeg ikke tror det kommer til å blir bedre. Tror det hadde blitt bedre å spille det på PS3 enn Wii, men saken er den at jeg ikke har PS3. Jeg hadde PS2 (med Kingdom Hearts) en gang i tiden, men den har jeg ikke lenger, så jeg har ikke fått spilt toeren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå så jeg noen AMVer på youtube og så må jeg spille Kingdom hearts :hrm:

Har ikke tid til alt det her, men 3ern ser heftig ut(kan egentlig ikke si det så tidlig men) og jeg må få meg historien på de andre. Hvor lang tid legger man i dette spillet? Både enern og toern.

Lenke til kommentar

Uten at jeg har spilt ferdig noen av de.. vil jeg tippe 40 timer til vær.. vet ikke hvorfor, men jeg synes det virker naturlig..

Selv hoppet jeg av 1'rn, nå som Lost Odyssey kom.. Jeg klarer ikke holde meg til ett gammelt spill når jeg har ett nytt i hylla.. Er vel spilt rundt 6-7 timer på 1'rn, og jeg liker det i alle fall.. :)Selv om jeg liker LO litt bedre..

Lenke til kommentar
Men er ikke Kingdom Hearts III før enern og toern? Hvis så skal ikke Sora og Co være der da? eller det det på PSP versionen?

Vi vet fremdeles ingenting om KH3..

 

Det som har blitt annonsert er:

 

1) Kingdom Hearts 358/2 Days til DS (som vil handle om Roxas og vil vise hvordan han blir til osv),

 

2) Kingdom Hearts Birth by Sleep til PSP (DETTE er den prequellen du snakker om som vi har sett en trailer av. Den tar for seg 3 KeyBlade lærlinger som leter etter en Keyblade master om jeg husker rett) og

 

3) et mobilspill (Kingdom Hearts Coded elns)

Lenke til kommentar

Sorry leste feil.

Trodde den traileren som er i førstepost var KH3 siden det var så bra grafikk. Men det er til PSP så derfor trenger jeg ikke å spille enern og toern hvis det er PSP spillet jeg har lyst til å spille.

Endret av paa99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...