TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Kingdom Hearts III virker ut som å få en helt annen klasee en enern og toeren. Av det jeg har sett har jeg ikke sett Sora og co. Men jeg har sett tre andre kule riddere med keyblades. Til slutt en gamling som har en skygge som er dritkul. Med motorsykkelhjelm og muskeldrakt. Cool Masse stilige effekter osv. Dere kan se det her: Endret 14. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det der er Kingdom Hearts: Birth By Sleep, og kommer til PSP Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kingdom Hearts III virker ut som å få en helt annen klasee en enern og toeren.Av det jeg har sett har jeg ikke sett Sora og co. Men jeg har sett tre andre kule riddere med keyblades. Til slutt en gamling som har en skygge som er dritkul. Med motorsykkelhjelm og muskeldrakt. Cool Masse stilige effekter osv. Dere kan se det her: er faktisk snakk om at KH3 blir wii exclusive Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har aldri prøvd kingdom hearts spilla...Burde jeg? Har ikke kommet over at det er Disney-figurer med og da virker det så barnslig og useriøst. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 du burde ikke en og to men den til psp blir bare sååå kul Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har aldri prøvd kingdom hearts spilla...Burde jeg?Har ikke kommet over at det er Disney-figurer med og da virker det så barnslig og useriøst. Kingdom Hearts spillene er virkelig noe du burde sjekke ut. Spillene er kanskje litt barnslig, men atmosfæren, musikken og stemmningen er noe få andre spill har. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 De andre er vel forsovet bra også. Men KH3 blir liksom kulere ikke så barnslig. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har aldri prøvd kingdom hearts spilla...Burde jeg?Har ikke kommet over at det er Disney-figurer med og da virker det så barnslig og useriøst. Kingdom Hearts spillene er virkelig noe du burde sjekke ut. Spillene er kanskje litt barnslig, men atmosfæren, musikken og stemmningen er noe få andre spill har. Enig. Dama digger Kingdom Hearts, og det er ett av få spill jeg faktisk kan sitte å se på uten å kjede meg. Mye på grunn av stemingen og musikken som du sier, men det er også kanongode spill på alle andre måter. At det er Disney-figurer med er bare kult Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe, det er jo det egenltig. Donald i mye bedre graffikk enn du får noe annet setd^^ Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så akuratt en heftig trailer , men den var av typen som overdriver for mye og sier egentlig lite om spillet(sånn som FFXIII Versus trailer). Ga meg riktinok frysninger og en trang til å skaffe meg spillet. Har historien til de andre spilla noe med historien i dette å gjøre? Liker spill med god historie og hvis de andre har noe med denne å gjøre så må jeg enten spille alle eller ingen og tviler på at jeg gidder å spille alle. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har historien til de andre spilla noe med historien i dette å gjøre? Kan ikke forstå noe annet. Har ingen kilder, dog. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du burde nok spille Kingdom Hearts I og II for å få med deg historien ja. Men det er absolut noe jeg råder deg til å gjøre, ihvertfall hvis du liker Final Fantasy, Disney eller andre action-rpg spill. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Du burde nok spille Kingdom Hearts I og II for å få med deg historien ja. Men det er absolut noe jeg råder deg til å gjøre, ihvertfall hvis du liker Final Fantasy, Disney eller andre action-rpg spill. Ganske glad i FF ja. Får se hva jeg får tid til etter hvert. EDIT:Jeg har nå sitte å sett litt på filmer på youtube og jeg irriterer meg grønn over Disney figurene.Hvorfor er de der, kunne de ikke bare satt inn noen andre figurer...Har de store roller i spillet? Man tenker kansje ikke over at det er idiotiske disney figurer der når man kommer litt inn i spillet Noen som vet om Disney og co vil ha en sentral rolle i det nye spillet også? Endret 14. februar 2008 av paa99 Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Husker jeg erget meg en del over disneyfigurene selv når jeg spilte igjennom eneren. Slåssesystemet var dog litt meh. Kunne godt ha stjelt litt fra zelda akkuratt der. Ellers er spillet kurant. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Disney - figurene blir bare barnlige egentlig. Liker egetlig ikke dem jeg heller. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kingdom Hearts III virker ut som å få en helt annen klasee en enern og toeren.Av det jeg har sett har jeg ikke sett Sora og co. Men jeg har sett tre andre kule riddere med keyblades. Til slutt en gamling som har en skygge som er dritkul. Med motorsykkelhjelm og muskeldrakt. Cool Masse stilige effekter osv. Dere kan se det her: er faktisk snakk om at KH3 blir wii exclusive Er faktisk ikke snakk om noe KH3 enda siden de som lager det er opptatt med andre spill (FF XIII og FF Versus XIII). Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Nomura sier mye forskjellig om det der nå for tiden. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du burde nok spille Kingdom Hearts I og II for å få med deg historien ja. Men det er absolut noe jeg råder deg til å gjøre, ihvertfall hvis du liker Final Fantasy, Disney eller andre action-rpg spill. Ganske glad i FF ja. Får se hva jeg får tid til etter hvert. EDIT:Jeg har nå sitte å sett litt på filmer på youtube og jeg irriterer meg grønn over Disney figurene.Hvorfor er de der, kunne de ikke bare satt inn noen andre figurer...Har de store roller i spillet? Man tenker kansje ikke over at det er idiotiske disney figurer der når man kommer litt inn i spillet Noen som vet om Disney og co vil ha en sentral rolle i det nye spillet også? Halve greia med Kingdom Hearts er jo sammarbeidet mellom Square og Disney, så ja jeg vil tro de er med der også. Og de har store roller. Donald og Goofey er dine non-playable allierte når du spiller. i 1ern leter du etter Kong Mikke (som her en allmighty cross universe konge vistnok), og de har fått beskjed om å holde seg nær keyblade'n. Jeg klarer dog ikke se hvor en vil irritere seg over det. De løper ikke i veien for deg, og AI'n deres medium ok Og hva er barnslig med dette? Det er ikke i nærheten av hvordan de er fremstilt på DisneyChannel om dagen; de er mer oldschool Donald, Mikke og Langbein. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Bedre er det men sammenlignet med kulheten til spillen til Square - Enix så er det alikevel barnslig i forhold. Endret 15. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Bedre er det men sammenlignet med kulheten til spillen til Square - Enix så er det alikevel barnslig i forhold. Hah. Hva med hovedpersonene i FF-spillene? Mer femi og barsnlig fjortisshelter skal du lete lenge etter! FF-serien er langt fra voksen på dette plan, den er heller ikke realistisk. Uansett mener jeg at det ergameplayet, i form av utfordringene du blir servert, som sier om et spill er barnslig eller ikke. Hvordan karakterene ser ut bør ikke ha mye å si. Endret 15. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå